خبرگزاری کار ایران

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با ایلنا:

بازی با سپاهان 6 امتیازی است/از تمدید قرارداد برانکو بی‌خبرم

مربی پرسپولیس گفت: از بازگشت مجدد سوشا به تمرینات خوشحالیم و امیدواریم که بتوانیم باز هم از او استفاده بکنیم.

مصطفی قنبرپور، دستیار برانکو ایوانکوویچ در کادرفنی پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به بازی سه‌شنبه سرخپوشان در برابر سپاهان گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را تا الان پشت سرگذاشته‌ایم و برای بازی سخت این هفته در برابر سپاهان تاحدود زیادی آماده هستیم. سپاهان تیم بسیار خوبی است که مهره های باتجربه و خوبی را هم دارد. ولی ما برای باقی ماندن در کورس قهرمانی نیاز به 3 امتیاز این بازی داریم.

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم هیچ بازی آسانی برای ما وجود ندارد و در هر بازی باید با تفکر پیروز شدن مسابقه بدهیم. اما بازی با سپاهان چون بعد از تعطیلات طولانی لیگ اولین دیدار رسمی ما محسوب می‌شود، شرایطش متفاوت است و با توجه به همین یک بازی 6 امتیازی برای ما محسوب می‌شود.

قنبرزاده همچنین راجع به حضور پرسپولیس در جام شهدا و دستاوردهای این مسابقات برای کادرفنی پرسپولیس بیان داشت: جام شهدا چون یک جام ارزشی بود از نظر نتیجه برای ما در اولویت نبود، اما با توجه به وقفه بلند مدت لیگ، این رقابت‌ها برای ما از جنبه هماهنگی و آمادگی خیلی مهم بود. آقای برانکو در این دو دیدار بازیکنان جوان و همچنین الکساندر لوبانف دروازه‌بان تازه تیم را دید و تقریباً به غیر از مصدومان، همه بازیکنان برای تیم بازی کردند و از این لحاظ به همه اهدافی که داشتیم رسیدیم. جام شهدا به نحوی کمک کرد در آستانه شروع دوباره لیگ تیم در شرایط مسابقه قرار بگیرد و این برای ما مهم بود.

دستیار برانکو در مورد دروازه بان جدید و ازبکستانی سرخپوشان نیز تصریح کرد: بعد از اتفاقاتی که برای سوشا رخ داد و از طرف دیگر صادقی هم از ما جدا شد، درون دروازه با مشکل روبرو بودیم. به همین علت گزینه‌های مختلفی را بررسی کردیم که در نهایت لوبانف را انتخاب کردیم. معتقدم با توجه به تجربه و سطح فنی که دارد، قطعاً به ما کمک خواهد کرد. اما جدا از این خدا را شکر مشکل سوشا هم با عنایت مسئولان و پیگیری‌های آقای طاهری برطرف شد و خوشحالیم که او دوباره به جمع ما بازگشته است. الان در تمرینات 4 گلر خوب داریم که تلفیقی از تجربه و جوانی هستند و این باعث می‌شود دیگر دغدغه دروازه‌بان نداشته باشیم.

قنبرزاده در ادامه در مورد وضعیت مصدومیت محمد انصاری اظهار داشت: آسیب‌دیدگی انصاری در ابتدا برای آقای برانکو بسیار نگران کننده بود. اما در حال حاضر شرایطش بهتر است و فعلاً کارهای بدنی و تمریناتش را به صورت اختصاصی انجام می‌دهد و تحت نظر کادر پزشکی تیم است. هر وقت پزشک تیم اعلام کند آماده بازی کردن است، از انصاری استفاده خواهیم کرد.

گفته می شود بعد از بازی با سپاهان، مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با برانکو بر سر تمدید قرارداد وی آغاز خواهند کرد. قنبرزاده در پایان راجع به این موضوع گفت: عمکرد برانکو خوب بوده است و هواداران هم از نتایج تیم راضی هستند. از طرفی برانکو یک مربی حرفه ای است و من فکر نمی‌کنم تا انتهای فصل به چیزی به جز نتایج و عملکرد تیم فکر کند. اما اگر هم بحثی راجع به تمدید قرارداد او باشد، این مدیران باشگاه هستند که باید راجع به آن حرف بزنند و از حیطه اختیارات من خارج است. البته من اطلاعی هم از این مساله ندارم.

 

کد خبر : ۳۴۲۸۳۳