خبرگزاری کار ایران

در نخستین دوره رقابت‌ها؛

مردان و زنان کونگ‌فوکار ایران قهرمان آسیا شدند

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۳۸۱

تیم کونگ‌فو توآی ایران در نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در قصرشیرین قهرمان شد.

به گزارش ایلنا، در نخستین دوره این مسابقات که با حضور ۲۲ کشور برگزار شد تیم کونگ‌فوی ایران ایران با کسب ۸۷ امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در این دوره از رقابت‌ها پس از تیم ایران، کونگ‌فوکاران افغانستان با کسب ۴۱ امتیاز نایب‌قهرمان شدندو تیم پاکستان هم با ۲۱ امتیاز به عنوان سومی رسید.

در بخش مایانا امین عباسی زاده از ایران در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم  به نشان طلا دست یافت احمد از افغانستان در رده دوم وزن منفی ۶۰ کیلو قرار گرفت در وزن منفی ۶۵ کیلو نماینده ایران طلایی شد و کونگ‌فوکاری از قزاقستان نقره این وزن را صاحب شد.

در وزن منفی ۷۰ کیلو مایانا کیا سلیمی از ایران صاحب گردن آویز طلا شد، نماینده افغانستان  نقره گرفت، و برنز وزن منفی ۷۰ کیلو مایانا نیز به طور مشترک به کونگ‌فوکارانی از قرقیزستان و لبنان رسید. در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم مایانا کنگ‌فوکار ایرانی صاحب مدال طلا شد و رزمی‌کار پاکستانی به نشان نقره دست یافت در وزن منفی ۸۰ کیلو نیز حسن علیزاده از ایران و محمد عباس از پاکستان به ترتیب صاحب نشان طلا و  نقره شدند.

در بخش گیلما ساسان آقا قاضیانی و شهرام حقی از ایران به ترتیب طلای اوزان منفی ۷۰ و منفی ۸۰ را بدست آوردند، کونگ‌فوکار قزاقستانی  و سوری نقره اوزان منفی ۷۰ و منفی ۸۰ را صاحب شدند، و برنز منفی ۷۰ کیلو به ورزشکارانی از تاجیکستان و افغانستان رسید همچنین برنز منفی ۸۰ کیلو گیلما به نمایندگان لبنان و پاکستان رسید. در بخش دوچوب کونگ‌فوکاری از افغانستان به نقره منفی ۷۵ کیلو و از  قزاقستان نیز نقره منفی ۶۵ کیلو دست یافتند و برنز دوچوب به ورزشکاران تاجیکی و پاکستانی در ۷۵ کیلو رسید.

در بخش بانوان نیز ایران قهرمان شد و افغانستان و مغولستان دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز