خبرگزاری کار ایران

حمایت استقلالی‌ها از ملی‌پوشان امید

اشک های روزبه چشمی فراموش شدنی نیست

باشگاه استقلال در پیامی از بازیکنان ملی پوش زیر ۲۱ سال خود حمایت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال - هرچند حسرت حضور در بزرگترین آوردگاه ورزش جهان یعنی المپیک برای فوتبال ایران همچنان تداوم دارد، اما این دلیل نمی شود که از زحمات و تلاش هایی که در تیم ملی امید صورت گرفت، بگذریم و آن را نادیده بگیریم.

با وجود شکست مقابل ژاپن و حذف از دور مسابقات انتخابی، باشگاه استقلال به همه عوامل این تیم خسته نباشید گفته و از زحمات سه بازیکن خود در این تیم قدردانی می کند.

روزبه چشمی، محسن کریمی و فرشید اسماعیلی سه آبی پوش تیم امید بودند که با همه وجود برای موفقیت این تیم تلاش کردند. در این میان یکی از مسائلی که بیشتر به چشم می آمد این بود که روزبه چشمی با وجود حضور در پست غیر تخصصی، عملکرد قابل قبولی داشت و با همه وجود در خدمت تیم امید بود. اشک های روزبه پس از کسب پیروزی و صعود تیم امید از مرحله گروهی به مرحله حذفی، فراموش شدنی نیست و نشان از فشاری بود که روی این بازیکن وجود داشت. کاپیتان تیم امید، امسال یکی از بهترین های لیگ بوده و در ترکیب استقلال نیز مهره ای کلیدی و اثر گذار محسوب می شود که توانسته خود را به خوبی به فوتبال ایران معرفی کند.

تردیدی نیست که کار برای چشمی، کریمی و اسماعیلی تمام نشده است و این سه جوان استقلالی، فرصت بسیاری برای نشان دادن توانایی های خود به فوتبال ایران خواهند داشت. باشگاه استقلال یک بار دیگر به سه ملی پوش خود خسته نباشید می گید و خطاب به کاپیتان چشمی می گوییم: بلند شو، سرت را بالا بگیر و همواره رویاهای بزرگ داشته باش، رویاهای بزرگ اشخاص بزرگ را به خود جذب می کنند.

کد خبر : ۳۴۱۹۱۶