خبرگزاری کار ایران

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با ایلنا:

عدم مدیریت صحیح علت اصلی ناکامی تیم امید است

کارشناس فوتبال ایران معتقد است تیم ملی امید ایران نتوانست از تمام ظرفیت‌هایش در این مسابقات استفاده کند.

تیم ملی امید ایران برای یازدهمین دوره متوالی است که نتوانسته به المپیک صعود کند؛ در همین رابطه و در مورد علت این ناکامی ها با بیژن ذوالفقارنسب گفت‌وگو همصحبت شدیم.

او  در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا ابتدا به عدم استفاده لازم از ظرفیت‌های تیم امید اشاره می‌کند: در مجموع تیم ملی ایران نتوانست از تمام ظرفیت هایش در این مسابقات استفاده کند و این ناشی از ناکارآمدی فدراسیون فوتبال در پیگیری و کسب اجازه از باشگاه‌های لژیونرها است.

او در مورد دعوت نشدن احمد نورالهی و بهنام برزای تاکید می‌کند:‌ همان‌طور که اشاره کردم تیم ملی امید از تمام ظرفیت‌هایش استفاده نکرد و به جز این دو بازیکن، چهار یا پنج بازیکن دیگر شایسته حضور در تیم ملی بودند که از آنها استفاده نشد.

کارشناس فوتبال ایران مهم‌ترین عامل ناکامی تیم ملی امید را عدم مدیریت صحیح می‌داند و می‌گوید: برنامه‌ریزی نامناسب و همچنین عدم توجه به تیم‌های پایه در طول دهه‌های اخیر علل اصلی ناکامی تیم ملی المپیک است.

او در مورد نقش کادر فنی و سرمربی تیم می‌گوید: در چهار بازی گذشته تغییرات زیادی در ترکیب داشتیم و نتوانستیم زود به ترکیب اصلی برسیم و این مساله باعث شد تا تیم امید نتواند نمایش خوبی مقابل حریفانش داشته باشد و در نهایت نیز متاسفانه شاهد حذف این تیم بودیم.

کد خبر : ۳۴۰۵۰۶