خبرگزاری کار ایران

چه کسی راست می‌گوید؟

البسه تیم ملی و سوال‌های بی جواب

در حالی که رئیس فداراسیون فوتبال اواسط دی ماه از عقد قرارداد با شرکت تولیدی البسه تیم ملی خبر داده بود، اما به نظر می‌رسد هنوز وضعیت این قرارداد به صورت کامل مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در شرایطی که تهیه البسه تیم های ملی، در هر کشوری و فدارسیونی، یکی از اصول اولیه برای تداراکات مناسب تیم های ملی است. اما در فدراسیون فوتبال کشور ما، این مساله در طی چند سال اخیر همواره یکی از پیچیده ترین و خبرسازترین موضوعات فدراسیون بوده است.

12 دی ماه جاری بود که علی کفاشیان رئیس فدراسیون کشورمان در مصاحبه‌ای خبر از عقد قرارداد 3 ساله با شرکت آلمانی آل اشپورت جهت تهیه لباس های تیم های ملی فوتبال کشورمان داد و اعلام کرد:  "قرارداد سه ساله خود را با برند آلمانی آل‌اشپورت به امضا رساندیم و قرار است تمامی لوازم و البسه را یکجا در اختیارمان قرار دهند. 8-7 برند اطلاعات خود را برای ما فرستادند و در نهایت مصوب شد که برند آل‌اشپورت کار خود را با ما ادامه دهد".

اما تنها اندکی پس از این و در حالی که به نظر می رسید پرونده تهیه البسه تیم ملی با قرارداد جدید فدراسیون با برند آل اشپورت ختم به خیر شده است، با قرار گرفتن خبر فراخوان عمومی بر روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال جهت پیدا کردن یک شرکت تولیدی با شرایط مناسب جهت تهیه البسه تیم های ملی، موضوع وارد مرحله تازه ای شد.

از طرف دیگر عباس ترابیان عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایلنا راجع به قرارداد فدارسیون با شرکت تولید کننده البسه تیم ملی می‌گوید: آقای درخشان به صورت جدی در حال پیگیری این موضوع هستند و در این رابطه مناقصه‌ای هم گذاشته شده که شرکت‌های مختلفی پیشنهاد خود را ارائه داده‌اند و اگر همه چیز بر وفق مراد باشد، به زودی قرارداد نهایی بسته خواهد شد. در حال حاضر هنوز هیچ قراردادی با هیچ شرکتی در این زمینه بسته نشده است.

حالا با توجه به صحبت‌های ذکر شده، مشخص نیست آیا فدراسیون فوتبال در زمینه تهیه لباس‌های تیم های ملی فوتبال قراردادی را با برند آلمانی آل اشپورت امضا کرده یا که هنوز این قرارداد امضا نشده است؟ باید دید در روزهای آینده سرانجام ساده‌ترین بخش از امکانات تیم ملی به کجا خواهد رسید.

 

کد خبر : ۳۳۸۷۷۹