خبرگزاری کار ایران

حتی به رده چهارم جام‌جهانی فکر هم نکنید؛

کفاشیان: افتخار می‌کنم در آسیا مسئول فوتسال شدم/ فوتسال در المپیک جای فوتبال را می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۲۹۱

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم با توانمندی که داریم از سد آسیا که عبور کردیم با حمایت ویژه در جام جهانی فوتسال حتماً بین سه تیم اول باشیم.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال اظهار داشت: ابتدا به همه شما خسته نباشید می‌گویم، بابت اتمام لیگ که نتایج بسیار نزدیک و خوبی در آن رقم خورد و ماحصل تلاش شما بازیکنان بود. لیگ خوبی رقم خورد و با سطح بالایی هم به پایان رسید.

وی با اشاره به اضافه شدن مربی جدید بدنساز تیم ملی گفت: از حضور جلیل دوران ناراحت شدم چون با سخت‌گیری‌هایی که دارد پوست بازیکن را می‌کند! خلاصه اینکه مراقب خودتان باشد. زمانی که در تیم ملی دوومیدانی حضور داشتیم بهترین شاگردان را ایشان داشت، چراکه یک مربی جدی، پرتلاش و خوبی است که برای او در تیم ملی فوتسال هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه «افتخار می‌کنیم فوتسال ما یکی از بهترین‌های دنیاست»، متذکر شد: افتخار می‌کنم در آسیا مسئول فوتسال شدم که این مهم به خاطر زحمات شما اتفاق افتاد و به خاطر تلاش‌های شما این مسئولیت به من داده شد.

وی افزود: روی فوتسال در سطح جهان حساب ویژه‌ای باز شده است. بارها گفته‌ام رفته رفته در المپیک فوتسال جای فوتبال را خواهد گرفت. این کار را اول در سطح جوانان و نوجوانان انجام داده‌اند و رفته رفته فوتبال را حذف و فوتسال بزرگسالان را وارد المپیک خواهند کرد.

رئیس کمیته فوتسال AFC با اشاره به برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص فوتسال نیز اذعان کرد: در سطح آسیا نیز فعال‌ترین تقویم، تقویم فوتسال است که رده‌های مختلف سنی در آن گنجانده شده است. ما باید برنامه‌ریزی کنیم، باید تلاش بیشتر کنیم و من امیدوارم با توانمندی که داریم از سد آسیا که عبور کردیم با حمایت ویژه در جام جهانی حتماً بین سه تیم اول باشیم.

وی تأکید کرد: حتی به رده چهارم جام جهانی فکر هم نکنید و اولویت اول را بر قهرمانی بگذارید. بعد از آن هم اگر نشد و خیلی خسته شدید به دومی و یا سومی قناعت کنید. من این توانمندی را در شما می‌بینم. در جام جهانی تایلند ما می‌توانستیم که جزو سه تیم اول باشیم، اما با بدشانسی و بی‌دقتی این فرصت از دست رفت.

کفاشیان با ابراز امیدواری به درخشش دوباره ایران در آسیا و پس از آن در جام جهانی یادآور شد: من به توانمندی شما در کلمبیا مطمئن هستم. با همین مربیان داخلی و تلاش‌ها می‌توانیم کار ارزنده‌ای را شکل بدهیم. باید همه با هم باشیم و کارهای بزرگ انجام دهیم. دوست دارم سایر مربیان هم بیایند و کمک کنند تا همه با هم باشیم و قهرمانی آسیا را حفظ کنیم و جایگاه جهانی‌مان را ارتقاء ببخشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به برنامه‌های سال آینده فوتسال فدراسیون گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی با آقای افتخاری کرده‌ایم. ایشان هم بدون حاشیه و سروصدا زحمات زیادی می‌کشد تا استقلال فوتسال را حفظ کند و جایگاه آن را ارتقاء دهد. امکانات خوبی را به ایشان می‌دهیم تا به نحوی شایسته کارها انجام شوند، مخصوصاً برای بچه‌های تیم ملی که افتخارآفرینی کرده و کارهای بزرگ می‌کنند، بتوانیم امکانات بهتری را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده فدراسیون سهم عمده‌ای برای فوتسال در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: شاید در یکی دو سال گذشته به خاطر مشکلاتی که در فدراسیون و شرایط مملکت وجود داشت کمبودهایی بوده است، ولی در سال آینده سهم عمده‌ای را برای شما خواهیم داشت تا به موفقیت‌های لازم در فوتسال دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز