خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته انضباطی عنوان کرد:

تیم‌های بدهکار حق نقل و انتقال بازیکن در نیم فصل لیگ را ندارند

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۷۴۷

رئیس کمیته انضباطی درباره تیم های بدهکار و نحوه فعالیتشان در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال و همچنین محرومیت تیم ها به دلیل تخلفات تماشاگرانشان با سایت رسمی فدراسیون گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره تخلفات تماشاگران تیم های لیگ برتری و فحاشی هایی که علیه داوران، بازیکنان تیم مقابل و یا مقامات مسئول انجام می دهند، گفت: تا به امروز اکثر تیم های لیگ برتری مخصوصا سپاهان اصفهان و استقلال تهران را به دلیل فحاشی تماشاگرانشان به پرداخت جرایم مالی محکوم کرده ایم. اما از این به بعد با توجه به اینکه تخلف تماشاگران برخی از تیم ها بیش از حد بوده و دیگر جرایم مالی جوابگو نیست، در صورت مشاهده در نیم فصل دوم، بدون شک تماشاگران را از حضور در دیدارهای خانگی محروم می کنیم.

وی افزود: اگر از این پس هر گزارشی از سوی مقامات مسئول مبنی بر فحاشی و اهانت تماشاگران به دستمان برسد، رای شدیدتری را صادر خواهیم کرد. تماشاگر، ضلع مهمی از فوتبال کشور است و نقش تعیین کننده ای را در توسعه و ایجاد فرهنگ ایفا می کند اما اگر تخلفی صورت بگیرد، متاسفانه ما مجبوریم که رای های شدیدتری را صادر کنیم.همانطور که می دانید در نیم فصل اول تیم فولاد به دلیل تخلفات تماشاگرانش به برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر محکوم شد و اگر در نیم فصل دوم نیز شاهد چنین وقایعی باشیم، بی تردید رای خود را در این خصوص صادر می کنیم.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: همانطور که از ابتدای فصل تاکنون تمام توانمان را بکار گرفته ایم و از سازمان لیگ برتر نیز خواسته ایم تا در اجرای آرای مالی جدی تر اقدام کنند، رسما نامه ای را پیرو نامه های قبلی به مسئولین کمیته مسابقات و سازمان لیگ برتر ارسال خواهیم کرد مبنی بر اینکه تیم های بدهکار اجازه نقل و انتقال بازیکن در نیم فصل لیگ برتر را نخواهند داشت.

وی در پایان گفت: حتی پیشنهادمان این است که برنامه مسابقاتی تیم های بدهکار اعلام نشود تا باشگاهها بدهی های خود را پرداخت کنند. در خصوص باشگاههای دولتی نیز مشکلاتی که وجود داشت حل شده و امیدواریم از این پس سازمان لیگ با هماهنگی هایی که انجام می دهد از محل درآمد تبلیغات محیطی و صدا و سیما، بدهی های تیم های دولتی را پرداخت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز