خبرگزاری کار ایران

برادرم همه بازی‌های استقلال را دنبال می‌کند

فرزاد مجیدی: پورحیدری به عشق استقلال بیماری را تحمل می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۳۱۸

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید هیچ‌گاه در این تیم احساس مربی‌گری نداشته و همواره با رفاقت با بازیکنان کارها را پیش برده است.

به گزارش ایلنا، فرزاد مجیدی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال در اولین مصاحبه خود پس از حضور در کادر فنی این تیم درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح صحبتهای او در ادامه می آید:

پورحیدری؛ همیشه پدر است
فکر می کنم نباید در مورد منصورخان صحبت کنیم زیرا زبان ما از توصیف بزرگی او قاصر است. این صحبت من مربوط به الان که او در بستر بیماری است نیست و همیشه این موضوع را اعلام کردم که او شناسنامه باشگاه است و دو ستاره را مدیون زحمات او در کسوت بازیگری و مربی گری هستیم. از همه استقلالیها، پرسپولیسیها و بهتر بگویم مردم ایران درخواست می کنم برای سلامتی او دعا کنند تا هر چه سریعتر سلامت شوند. مدتهاست که ایشان مریض هستند و ما این موضوع را می دانیم اما تا به این روزها به عشق استقلال مریضی را تحمل کردند. امیدوارم منصور پورحیدری هرچه سریعتر از بیمارستان مرخص شوند ولی به فوتبال نیز برنگردند زیرا این فشارها برای ایشان خوب نیست. فوتبال و فشار و استرس این ورزش منصور خان را عذاب می دهد و ایشان باید مانند پدر برای استقلال پدری کنند.

یکدل برای قهرمانی خواهیم جنگید
در نیم فصل اول علی رغم همه مشکلات عملکرد خیلی خوبی داشتیم و فکر می کنم مجموعه بسیار یکدستی در استقلال وجود دارد که تنها به قهرمانی فکر می کنند. کادر و بازیکنان با یکدیگر رفیق و دوست هستند و مطمئنا این روند را تا رسیدن به هدفی که باشگاه مد نظر دارد ادامه خواهیم داد و برای رسیدن به قهرمانی خواهیم جنگید. البته تیم های خوب زیادی در لیگ هستند اما استقلال امسال از همه تیمها بهتر است.

مظلومی شاهکار کرده است
در جوانگرایی قهرمان لیگ هستیم و آقای مظلومی  شاهکار کرده است. بازیکنان جوان زیادی را بازی داده ایم و نتیجه این موضوع را نیز تا به امروز در تیم دیده ام که امید نورافکن آخرین آنها بوده است. از همینجا به نورافکن می گویم که با ادامه این روند می تواند امید استقلال و تیم ملی ایران در آینده نزدیک باشد.

رفیق بازیکنان هستم نه مربی
در نیم فصل اولی که در استقلال بودم تنها احساس رفاقت با با بازیکنان تیم را دارم و هرگز به چشم یک مربی به آنها نگاه نکردم زیرا ایمان دارم که با رفاقت همه کارها پیش می رود و می توان به اهداف بزرگی رسید. البته در مواقعی که لازم باشد بسیار جدی هستم و تذکرات لازم را به بازیکنان می دهم اما خدا را شکر که تا به امروز همه حرمت من را نگه داشته اند و با همه رابطه خوبی دارم. در میان بازیکنانمان بزرگانی را داریم که بسیار رفتار خوبی دارند و البته جوانانی که تنها به موفقیت استقلال فکر می کنند و از همه آنها ممنون هستم.

استرس سرپرستی از بازیگری و مربی گری بیشتر است
تا قبل از آنکه طبق حکم باشگاه به عنوان سرپرست کارم را شروع کنم معتقد بودم استرس مربی گری بسیار بیشتر از بازیگری است اما اکنون می بینم که استرس سرپرستی از هر دو آنها بیشتر است. البته این پست متعلق به منصور پورحیدری است و من تا زمانی که او به تیم بازگردد هرگز بر روی صندلی وی نخواهم نشست و اکنون نیز به احترام حکم باشگاه این سمت را قبول کردم. همچنین یک پیراهن نیز طراحی کرده ام و بر روی آن از منصورخان خواسته ام که هر چه زودتر بلند شوند و تا روزی که بر روی نیمکت حضور داشته باشم آن را بر تن خواهم کرد.

هوادار استقلال کجاست؟
از هوادارنمان به خصوص در شهر تهران گله دارم. هواداران استقلال کجا هستند؟ چه کسانی هواداران را از ما دور کردند؟ هوادار استقلال را چه کسی ناراحت کرده است که در ورزشگاه حاضر نمی شود؟ برای همه ما جای سوال که چرا امروز که در کورس قهرمانی هستیم کسی به ورزشگاه نمی آید. من به عنوان عضوی از تیم استقلال از هواداران خواهش می کنم که ما را حمایت کنند زیرا حضور آنها پیش نیاز قهرمانی تیم است و اگر به ورزشگاه نمی آیند نباید انتظار قهرمانی از تیم داشته باشند.

فرهاد همه بازی ها را مستقیم نگاه می کند
فرهاد همواره پیگیر بازی های استقلال است و همیشه به دلیل اهمیت بالایی که پیراهن آبی برای او دارد پیگیر وضعیت تیم است. او حتی زمانی که مانند این روزها در اسپانیا حضور دارد هم بازی ها را مانند بازی با صبا مستقیم نگاه می کند. البته این روزها او هم مانند همه پیگیر وضعیت پورحیدری است و روز گذشته با اشک جویای آخرین وضعیت منصور خان شد و برای گذارندن روند درمانی اش در اسپانیا اعلام آمادگی کرد.

از اعتماد مظلومی ممنون هستم
از مظلومی برای اعتمادی که به من دارد ممنون هستم. چه در ابتدای فصل که به عنوان یک مربی  و چه امروز که به عنوان سرپرست من رابه باشگاه معرفی کردند. از کادر فنی، پزشکی و تدارکات باشگاه کسب رخصت می کنم و از همه بازیکنان تیم درخواست می کنم در این مدت من را همراهی کنند زیرا سرپرستی کار سخت و خسته کننده ای است ولی من با همه وجود این کار را برای استقلال انجام خواهم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز