خبرگزاری کار ایران

پزشک باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا:

نوراللهی نمی‌تواند تیم امید را همراهی کند/شاید نورمحمدی به بازی با پدیده برسد

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۳۱۰

با نظر پزشک باشگاه پرسپولیس، هافبک جوان سرخپوشان به علت مصدومیت نمی‌تواند تیم ملی امید را در اردوی بندرعباس همراهی کند.

دکتر حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به مصدومیت احمد نوراللهی گفت: نوراللهی از ناحیه عضله دوقلوی پای راست دچار آسیب دیدگی شده است و به خاطر همین مصدومیت نمی‌تواند به اردوی تیم ملی امید ملحق شود.

وی در مورد اینکه هافبک جوان پرسپولیس به بازی هفته شانزدهم این تیم در لیگ برتر مقابل پدیده می رسد یا خیر گفت: امروز قرار است از پای نوراللهی عکس ام آر آی بگیریم و بعد از مشخص شدن جواب عکسبردای وضعیت نهایی وی مشخص می شود.

دکتر حقیقت همچنین راجع به شرایط رضا نورمحمدی که در بازی مقابل گسترش فولاد دچار آسیب دیدگی شد و بازی برابر راه آهن را نیز از دست داد، گفت: نورمحمدی در حال انجام تمرینات اختصاصی است و وضعیت رو به بهبودی دارد. در تلاش هستیم وی را به بازی مقابل پدیده برسانیم.

وی در پایان گفت: به غیر از این دو بازیکن، بقیه بازیکنان پرسپولیس در سلامت کامل هستند و هیچ مصدومی در تیم نداریم.

دیدار دو تیم پدیده و پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر، شنبه هفته آینده از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن شهر مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز