خبرگزاری کار ایران

بختیار رحمانی در گفت‌وگو با ایلنا:

تونی زحمات زیادی برای تراکتور کشید/فعلا به جدایی در نیم‌فصل فکر نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۸۸۰

بازیکن سرباز تراکتور می‌گوید این تیم با سرمربی جدید خود موفق خواهد بود.

بختیار رحمانی هافبک خلاق تیم تراکتورسازی تبریز، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره شرایط تازه این تیم تبریزی حرف های جالبی را مطرح کرد.

او ابتدا درباره بازی با استقلال گفت:

بازی خیلی سخت و محکمی بود، با اینکه گلی نداشت ولی فکر کنم تماشاگران از دیدن یک بازی جذاب لذت بردند و خسته نشدند. ما چند موقعیت گل داشتیم که متاسفانه با بی دقتی از دست دادیم و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در مجموع با توجه به قدرت استقلال فکر کنم مساوی نتیجه بدی نبود، شرایط فعلی ما قابل مقایسه با استقلال نیست و بخاطر همین از این مساوی هم راضی هستیم.

بازیکن پیشین فولاد خوزستان در مورد جدایی تونی اولیویرا از تراکتورسازی و انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی این تیم عنوان کرد:

باید قدردان تونی اولیرا و تمام دستیارانش باشیم. آنها واقعاً در این مدت برای تراکتور زحمت کشیدند، من و بقیه بازیکنان در این مدت چیزهای زیادی از تونی یاد گرفتیم، هواداران هم علیرغم نتایج نه چندان خوب تیم از اوضاع راضی بودند و تونی را دوست داشتند، ولی  فوتبال همین هست و بالا و پایین دارد، در همه جای دنیا وقتی تیمی خوب نتیجه نگیرد مربی عوض می شود و این چیز عجیبی نیست.

وی ادامه داد:

آقای قلعه نویی مربی بزرگی است و قطعاً می تواند به تیم کمک کند و مطمئن هستم که تراکتور تحت نظر ایشان نتایج خوبی خواهد گرفت.

بازیکن سرباز تراکتورسازی که شایعات زیادی مبنی بر جدایی وی از این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل به گوش می رسد، در این رابطه گفت:

فعلاً هیچ حرفی در این مورد ندارم. ترجیح می دهم به جای فکر کردن به این مسائل فقط تمرین کنم تا ببینم در آینده چه شرایطی پیش می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز