خبرگزاری کار ایران

هفته آخر از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛

شیاطین سرخ روی لبه تیغ

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۱۳۹

شب اول از هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب برگزار می شود و تیم های حاضر در گروه های یک تا چهار به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایلنا؛ در گروه اول که سرنوشت دو تیم صعود کننده مشخص شده است، رئال مادرید در زمین خود از مالمو سوئد پذیرایی خواهد کرد و پاریسن ژرمن نیز میزبان شاختار دونتسک خواهد بود. در این گروه رئال به عنوان تیم اول و پی اس جی به عنوان تیم دوم صعود خود را قطعی کرده اند و دو تیم دیگر با سه امتیازی که دارند، از شانس صعود به یورو لیگ برخوردارند.

در گروه دوم که حساس ترین بازی های امشب در این گروه انجام خواهد شد، منچستر یونایتد انگلیس در آلمان مهمان وولفسبورگ خواهد بود، تیم لوئیز فن خال در حال حاضر با 8 امتیاز در رده دوم قرار دارد و وولفسبورگ با 9 امتیاز صدرنشین است و شیاطین سرخ تنها در صورتی قطعاً صعود می کنند که بتواند میزبان خود را شکست بدهند، در غیر اینصورت باید منتظر نتیجه دیگر بازی گروه که در هلند انجام می شود باشند، در این بازی آیندهوون هلند که هم اکنوان 7 امتیازی است، میزبان زسکا مسکو 4 امتیازی است. در این گروه به غیر از زسکا که البته هنوز شانس صعود به یورو لیگ را دارد، سه تیم دیگر شانسحضور در دور بعدی لیگ ثهرمانان را دارند.

در گروه سوم، دو تیم آتلتیکو مادرید و بنفیکا که با 10 امتیاز صعود خود را قطعی کرده اند، در لیسبون پرتغال به مصاف هم می روند تا سرنوشت تیم اول و دوم را مشخص کنند، در بازی دیگر گالاتاسارای ترکیه و آستانه قزاقستان که هر دو شانس حضور در یورو لیگ را دارند در استانبول با هم دیدار می کنند.

در آخرین گروه از این شب، در حالی که منچستر سیتی و یوونتوس  صعود خود را قطعی کرده اند به ترتیب میزبان و میهمان دو تیم گلادباخ آلمان و سویا اسپانیا هستند و نتیجه این دو بازی سرنوشت تیم های اول و دوم و نماینده یورو لیگ این گروه را مشخص می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز