خبرگزاری کار ایران

مهاجم استقلال خوزستان در گفت و گو با ایلنا:

بیت سعید: بازیکنان غیر بومی فولاد کاری برای این تیم نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۴۴۴

مهاجم گلزن تیم استقلال خوزستان نبود یک مدیریت مناسب در فوتبال استان را دلیل اصلی ضعف فوتبال خوزستان در سال های اخیر می داند.

حسن بیت سعید، پدیده این فصل لیگ برتر و مهاجم تیم استقلال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی روز گذشته تیمش برابر راه آهن گفت: خدا را شکر که توانستیم این بازی را ببریم. راه آهن تیم خوبی بود و انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز بازی داشت تا بتواند خودش را از انتهای جدول جدا کند، اما ما با یک بازی خوب و منطقی توانستیم بازی را ببریم تا هم روند خوبمان را ادامه بدهیم و هم موقعیت خودمان را در بالای جدول را تثبیت کنیم.

استقلال خوزستان در شرایطی در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است که پیش از شروع لیگ، کمتر کسی فکر می کرد این تیم بتواند چنین نتایجی را کسب کند و اغلب کارشناسان، این تیم را جزو نامزدهای سقوط به دسته پایین تر حساب می کردند. بیت سعید در این مورد اظهار داشت: واقعاً همین طور است، اول فصل همه کارشناسان و کسانی که صاحب نظر هستند،  فکر می کردند استقلال خوزستان بخاطر اینکه در فصل نقل و انتقالات چندین بازیکن لیگ یکی را خریده است و بیشتر بازیکنان باتجربه فصل قبلش را نیز از دست داده ، یکی از مدعیان سقوط است. البته نتایج فصل گذشته هم در این پیشداوری بی تاثیر نبود، ولی با شروع بازی ها همه دیدند که تیم ما با بازیکنان بی ادعا و بومی خود چه پتانسیلی برای موفقیت دارد و من خودم حضور همین بازیکنان بومی و البته مربیگری عبدالله ویسی را دلیل اصلی موفقیت تیم تا اینجای فصل می‌دانم.

وی در واکنش به حضور دو تیم خوزستانی در انتهای جدول لیگ گفت: من معتقدم که فولاد حرفهای زیادی برای گفتن دارد. چرا تیمی که در رده پایه بهترین تیم ایران است، استعدادهای زیادی را درون خود دارد و سال قبل در تمام رده های سنی قهرمان ایران شده است، نباید از این پتانسیل خود به درستی استفاده کند؟ بازیکنان غیر بومی که با قرادادهای میلیاردی به فولاد آمده اند، این فصل چه کاری برای این تیم انجام داده اند؟ چرا نباید این پول صرف بازیکنان بومی فولاد در رده های پایه شود؟ به نظر من دلیل اصلی افت فوتبال در خوزستان نبود یک مدیریت مناسب است، مدیریتی که برای فوتبال جنوب دلسوزی کند و از استعدادهای زیادی که در این منطقه هستند به نحو درستی استفاده کند.

پدیده این فصل لیگ در مورد نقش عبدالله ویسی در نتایج خوب استقلال خوزستان در فصل جاری نیز گفت: به جرات می گویم که علاوه بر بازیکنان خوب و مستعدی که در تیم هستند، یکی از دلایل اصلی موفقیت ما آقای ویسی است، کسی که کارش را به خوبی بلد  است، ایشان رابطه خیلی خوبی با بازیکنان دارد و روحیه خوبی را به بازیکنان تزریق می کند، در حدی که حتی بازیکنانی که در لیست هجده نفری تیم هم حضور ندارند، با همه وجود برای موفقیت تیم تلاش می کنند، چون می دانند که برای سرمربی، بازیکنان فرقی با هم ندارند و هر کسی که خوب باشد بازی می کند.

بیت سعید در پایان راجع به اینکه آیا به رسیدن به پیراهن تیم ملی فکر می کند یا نه گفت: من آرزو دارم که یک روز بتوانم پیراهن تیم ملی کشورم را به تن کنم و برای رسیدن به این هدف هم با همه وجودم تلاش می کنم، مطمئن هستم که آقای کی روش بازیکنان شایسته را به تیم ملی دعوت می کند و بازی های لیگ را می بیند و در صورتی که صلاح بداند من را هم به تیم ملی دعوت می کند، اگر روزی به تیم ملی دعوت شوم با جان و دل برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنم و اگر هم دعوت نشوم تلاشم را چند برابر می کنم و به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز