خبرگزاری کار ایران

سری آ در ایستگاه‌دوازدهم؛

صدرنشینی شاگردان مانچو/ رم برنده دربی دِلاکاپیتاله/ بازگشت قاطعانه بانوی پیر

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۳۰۳

هفته دوازدهم سری آ با پیروزی تیم‌های مطرح ایتالیا همراه بود.

به گزارش ایلنا، هفته دوازدهم سری A عصر امروز از ساعت 15:30 با دیدار تورینو و اینترمیلان در ورزشگاه المپیک تورین آغاز شد که شاگردان مانچینی موفق شدند با پیروزی خفیف یک بر صفر در این دیدار خارج از خانه 3 امتیاز شیرین را به میلان ببرند و در صدر جدول بایستند.

جفری کوندوگبیا با گلی که دقیقه 33 برای تیمش زد شاگردان مانچو را 27 امتیازی کرد تا صدر جدول را به تنهایی در اختیار بگیرند.

در دیگر دیدار مهم عصر امروز تیم رم از ساعت 17:30 در دربی المپیکو موفق شد لاتزیو را 2 بر صفر از پیش رو بردارد تا 26 امتیازی شود و در رده دوم جدول قرار بگیرد. ادین ژکو ستاره بوسنیایی رم موفق شد دقیقه 10 از روی نقطه پنالتی گل نخست رمی‌ها را وارد دروازه رقیب همشهری کند.

در ادامه ژروینیو هم دقیقه 63 گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند تا پیروزی در دِلا کاپیتاله را به نام جالوروسی ثبت کند.

در دیگر دیدار مهم امروز یوونتوس هم ازساعت 17:30 در دیداری خارج از خانه به شهر امپولی سفر کرده بود تا به مصاف این تیم برود که شاگردان ماسیمو آلگری موفق شدند با کسب پیروزی مقتدرانه 3 بر یک بار دیگر به جمع مدعیان سری A  برگردند.

ماکارونه دقیقه 19 برای امپولی گلزنی کرد تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه کارلو کاستلانی را به وجد بیاورد ولی این گل دقیقه 32 توسط مانزوکیچ پاسخ داده شد تا بازی به تساوی کشیده شود. در ادامه پاتریس اورا دقیقه 38 گل دوم را هم برای یووه به ثمر رساند تا تیمش را پیش بیندازد.

دقیقه 84 دیابالا هم برای بانوی پیر گلزنی کرد تا نتیجه بازی 3 بر یک شود و 3 امتیاز شیرین برای آلگری ثبت شود. یووه با این پیروزی  18 امتیازی شد تا به رده هفتم جدول برسد.

ناپولی هم با گل دقیقه 53 گونزالو هیگواین موفق شد از سد اودینزه بگذرد تا شاگردان مائوریتزیو ساری 25 امتیازی شوند و رده سوم را در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز