خبرگزاری کار ایران

واکنش کفاشیان به تهدید باشگاه پرسپولیس

کناره‌گیری؟ آنها از این حرف‌ها زیاد می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۹۲۱

رئیس فدراسیون فوتبال ایران که به دعوت کنفدراسیون آسیا برای فینال جام باشگاه‌های آسیا و همچنین بازدید از کمپ تیم ملی امید در شهر دبی حضور دارد، واکنش عجیب اما قابل انتظاری درباره تهدید باشگاه پرسپولیس از خود نشان داد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران که به دعوت کنفدراسیون آسیا برای فینال جام باشگاه‌های آسیا و همچنین بازدید از کمپ تیم ملی امید در شهر دبی حضور دارد، شب گذشته در جریان مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره ای جهان میان تیم های ملی ایران و روسیه در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

 

کفاشیان پس از پایان مسابقه به سوالات خبرنگار نسیم پیرامون فوتبال ساحلی، فوتسال بانوان و تیم‌ملی فوتبال ایران پاسخ داد:

 

عملکرد فوتبال ساحلی در این مسابقات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 

تا به اینجای کار بسیار خوب بوده و از عملکرد آنها راضی بودیم. بازیکنان هر سال به این مسابقات می آیند و موفق شدند یک‌بار قهرمان و یک‌بار هم چهارم شوند. این مسابقات برای کسب آمادگی آنها خیلی خوب است. با همین مسابقات و برنامه های تدارکاتی دیگر انشاالله برای جام جهانی آماده می‌شوند.

 

پس از جام جهانی سرمربی برزیلی تیم فوتبال ساحلی را تغییر دادید. از این تغییرات و فعالیت سرمربی ایران رضایت دارید؟

 

سرمربی تیم را تغییر دادیم اما دستیاران و کمک های سرمربی قبلی همچنان در تیم حضور دارند. آقای میرشمسی هم یکی از مربیان موفق لیگ برتر ما بوده که همیشه مقام های اول تا سوم را در ایران داشت. قطعا این اولین تجربه ایشان است و ما در اولین تجربه او را خوب و موفق دیدیم.

 

چه دلایلی باعث شده که تیم ملی فوتبال ساحلی بسیار موفق‌تر از تیم ملی فوتبال چمنی ایران است؟

 

در فوتبال چمنی زمانی فقط چند تیم حرف اول را می زدند. اما این روزها همه برای آن سرمایه گذاری می کنند. بالاخره سرمایه گذاری ها برای فوتبال ساحلی هم آغاز می شود و رقیب‌ها هر روز سخت‌تر می‌شوند. اما بسیار نکته مثبتی است که ما در همه رشته‌ها فعالیم و امیدوارم بتوانیم در فوتبال چمنی هم با رقیب های خود به جلو حرکت کنیم.

 

عدم اعزام تیم فوتسال بانوان به مسابقات گواتمالا آسیب زیادی به بانوان ما می‌زند. چرا راهکارهایی برای اعزام آنها زودتر در نظر نگرفتید؟

 

ما از 2 ماه پیش اقدامات را انجام دادیم و کاملا زود بود. اما سفارت گواتمالا در ایران نداریم و ابتدا باید برای اخذ ویزای دیگر کشورها اقدام می‌کردیم، مانند آمریکا یا آلمان. یک سری مشکلات اداری است که ما در نامه‌ای به مسئولان آن‌ها گفته‌ایم. البته لازم به ذکر است که مسابقاتی که دعوت شده‌اند جهانی نیست. تورنمنتی است مانند چنین تورنمنت فوتبال ساحلی. اما جام جهانی رسما شروع نشده است. اگر مسابقات جهانی شروع شود، تیم فوتسال بانوان را قطعا اعزام خواهیم کرد. در نظر داریم برای مسابقات غرب آسیا آنها را اعزام کنیم. بالاخره نمی‌گذاریم بیکار باشند.

 

قرارداد مربیان تیم امید چه زمانی از طرف فدراسیون آماده می‌شود؟

 

تمام قرارداد مربیان الان کاملا آماده شده است.

 

چقدر به صعود تیم  امید به مسابقات المپیک اطمینان دارید؟

 

تیم امید بسیار تیم خوبی شده است. در این مدت خوب کار کرده‌اند. مسابقات تدارکاتی و بازی های خوبی داشته اند. در روزهای آتی هم مسابقاتی با تیم‌های استرالیا و عراق دارند. امید زیادی به این تیم داریم که نتیجه بگیرد.

 

تاج در خصوص عملکرد داوران به شما نامه زدند. شما چه راه کارهایی برای کاهش اشتباهات داوری پیشنهاد می‌کنید؟

 

من آمدم دبی نامه را که ندیدیم! این مسائل را باید به کمیته داوران ارسال کنیم و آنها این اشتباهات را بررسی کنند، تذکر بدهند و تصمیم بگیرند. هر مشکلی که در این زمینه وجود دارد وظیفه کمیته داوران است، وظیفه ما نیست.

 

شنیده شده که تیم پرسپولیس ممکن است به دلیل اشتباهات داوری کناره گیری کند، صحت دارد؟

 

(با خنده) آنها از این حرف‌ها زیاد می‌زنند.

 

به نظر می‌رسد اختلافات کروش و اسدی فعلا تمام شده است. در صورت تکرار این اختلافات با هردوی آنها چه برخوردی می‌کنید؟

 

اختلافات را حل کردیم و یک سری هم در حال حل شدن است. سعی می کنیم دیگر این مشکلات پیش نیاید. اگر هر کسی وظیفه خودش را انجام دهد و در مورد خودش صحبت کند، قطعا دیگر شاهد چنین مسائلی نخواهیم بود.

 

امکان جریمه مالی برای کروش وجود دارد؟

 

فعلا در خصوص جریمه مالی برای ایشان فکر نکردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز