خبرگزاری کار ایران

این بازی پیام‌آور روزهاى خوبی بود؛

یزدانی: مظلومی ناخواسته تیمش را تحت‌فشار قرار داد/ تعادل استقلال در سازمان دفاعى خوب نبود

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۸۹۴

هافبک پیشین استقلال معتقد است تحلیل فنى عملکرد یک مربى به معنى تغییر باور به کیفیت‌ها و قابلیت‌هاى او نیست.

داریوش یزدانی با اشاره به دربی 81 تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: یکى از بهترین مسابقات این فصل لیگ‌برتر با برترى فنى استقلال در شروع مسابقه آغاز شد. بازى تک‌ضرب، سرعت گردش توپ و میل به پیروز شدن در این تیم مشاهده شد .

وی ادامه داد: سیستم اتخاذ شده پرویز مظلومى، خط هافبک پرسپولیس را تحت‌ فشار قرار داده بود و راه برقرارى ارتباط با طارمى در نیمه‌اول به خوبى قطع شده بود ولی تعادل تیم در سازمان دفاعى زیاد خوب نبود و مشکل بزرگ استقلال زمانى شروع مى‌شد که این تیم صاحب توپ بود و توان توسعه و گسترش بازى یا همان مالکیت توپ در عرض و عمق زمین را نداشت.

یزدانی متذکر شد: استقلال با توجه به اینکه توان برترى را داشت اما از راه‌هاى رسیدن به دروازه پرسپولیس کاسته می‌شد و انتظار مى‌رفت با توجه به باز بودن خط دفاعى پرسپولیس بخصوص فضاى پشت‌سر مدافع‌راست پرسپولیس بهره لازم برده شود که این اتفاق نیفتاد.

هافبک پیشین استقلال همچنین با اشاره به نمایش تیم برانکو در این دیدار گفت: پرسپولیس با توسعه بازى در عرض و بازى گرفتن از مدافعان‌کنارى که در این فصل با برانکو بخوبى این کار را انجام مى‌دهند از فشار استقلال کاست و بازى را به تعادل کشیدند و در پى غفلت مدافع‌راست استقلال صاحب موقعیت بسیار خوبى براى گلزنى نیز شدند .

وی با اشاره به نیمه‌دوم این دیدار خاطرنشان کرد: نیمه‌دوم استقلال با بهره‌گرفتن از بازى در عرض در نهایت به گل رسید و چنانچه فخرالدینى عملکرد بهترى در فاز حمله از خود نشان مى‌داد مى‌توانست استقلال را صاحب موقعیت‌هاى بیشترى کند و در حالی‌که با توجه به باز بودن خط دفاع پرسپولیس انتظار استفاده بهتر از فضاى پشت سر مدافعان این تیم بخصوص مدافع‌راست این تیم مى‌رفت مظلومى با جایگزین کردن یک مدافع به جاى مهاجم، ناخواسته تیم را تحت‌فشار حریف قرار داد که با تعداد نفرات بیشترى در حمله شرکت مى‌کردند و در نهایت به گل رسیدند.

یزدانی در پایان افزود: بازیکنان هر دو تیم تلاش بسیار خوبى از خود نشان دادند و پیام‌آور روزهاى بهترى براى هواداران‌شان در این فصل بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز