خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بین‌المللی تکواندو- قزاقستان؛

هادی‌پور و کاظمی فردا روی شیاپ‌چانگ می‌روند

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۹۸۳

با انجام قرعه‌کشی اوزان 54- و 58- کیلوگرم مردان، حریفان هادی‌پور و کاظمی در تورنمنت قزاقستان مشخص شدند و نمایندکان کشورمان فردا در اولین روز این مسابقات برروی شیاپ‌چانگ خواهند رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تورنمنت‌آزاد قزاقستان (G1)، از فردا به مدت 4 روز، به میزبانی شهر "آلماتی" قزاقستان آغاز می شود و تیم ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب آرمین هادی‌پور، محمد کاظمی، بهنام اسبقی، فرزاد ذوالقدری و امید عمیدی و با هدایت بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مهدی بی‌باک به عنوان مربی در این دوره از مسابقات روی شیاپ‌چانگ خواهد رفت.

فردا در اولین روز این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و در گروه مردان، تکواندوکاران اوزان 54- و 58- کیلوگرم مبارزاتشان را پیگیری می‌کنند که از تیم ایران، آرمین هادی‌پور در وزن اول و محمد کاظمی در وزن دوم نمایندگان کشورمان هستند.

با انجام وزن‌کشی این اوزان، حریفان نمایندگان کشورمان مشخص شدند که براین اساس، آرمین هادی‌پور در وزن 54-کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت باید با برنده دیدار "والنتین" از ازبکستان و "دارون دوسنف" از قزاقستان رقابت کند و محمد کاظمی هوگوپوش وزن 58-کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف "اصلان سولنمین" از قزاقستان می‌رود و در ادامه "وان دای نوین" از ویتنام را پیش رو دارد.

این رقابت‌ها G1 است و به دارندگان مدال طلا، 10 امتیاز، نقره 6 امتیاز و برنز 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

برنامه مسابقات نمایندگان ایران

یکشنبه (3 آبان): هادی پور و کاظمی

دوشنبه (4 آبان): اسبقی و ذوالقدری

چهارشنبه (6 آبان): عمیدی

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز