خبرگزاری کار ایران

در آستانه هفته نخست لیگ ۲۹؛

مربیان والیبال از لیگ‌برتر 94 می‌گویند/ آغاز سال بازیکن‌سازی

لیگ‌برتر والیبال سال 94 از چهارشنبه 29 مهرماه با عنوان یادواره 200 شهید والیبالیست و با حضور 12 تیم آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم والیبال بانک‌سرمایه درباره آغاز لیگ بیست و نهم می‌گوید: در چند سال اخیر مدعیان قهرمانی در لیگ‌برتر والیبال بیشتر شدند و تیم‌های شهرستانی نیز عملکرد خوبی در این رقابت‌ها از خود نشان دادند.

کارخانه افزود: رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال واقعا سخت است و تیم‌ها برای کسب نتیجه و موفقیت باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در آغاز لیگ برتر والیبال (29 مهرماه) نیز به مصاف شهرداری‌ارومیه نایب قهرمان دوره قبل لیگ برتر می‌رویم و مسابقات را با دیدار مشکلی در زمین حریف آغاز می‌کنیم.

کارخانه در ادامه به مسابقات انتخابی المپیک در اردیبهشت‌ماه سال‌آینده اشاره کرد و گفت: تیم ملی تنها 20 روز برای آماده‌سازی فرصت دارد و امسال سال بازیکن‌سازی در لیگ‌برتر والیبال است. بنابراین بازیکنان ملی‌پوش باید با تمام توان در تمرینات و مسابقات حضور یابند.

جبار قوچان‌نژاد سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان درباره آغاز این رقابت‌ها گفت: تیم‌ها در لیگ‌برتر علاوه بر تلاش برای کسب پیروزی باید با یکدیگر برای رعایت اخلاق نیز رقابت داشته باشند.

وی تصریح کرد: شاید داوران در قضاوت خود نیز اشتباهاتی داشته باشند اما نباید به شخصیت آنان بی‌احترامی شود. امیدوارم تیم‌ها در لیگ‌برتر امسال از نظر اخلاقی برای یکدیگر سرآمد باشند و بازیکنان برای داوران احترام بیشتری قائل شوند.

اصغر نایینی سرمربی تیم والیبال گوهر کویر زاهدان نیز گفت: بازیکنان امسال در تیم‌های مختلف تقسیم شدند و فکر می‌کنم که یکی از جذاب‌ترین لیگ های ایران امسال برگزار شود. امیدوارم همانگونه که دوران خوب بازیگری من از این شهر آغاز شد، دوران خوب مربیگری من نیز از زاهدان آغاز شود.

هفته نخست لیگ برتر والیبال سال 94 روز چهارشنبه 29 مهرماه در شهرهای تهران، ارومیه، اردکان، گنبد، آمل و تبریز برگزار خواهد شد.

در این رقابت‌ها 12 تیم شرکت دارند که برنامه هفته‌نخست آن به این شرح است:

پیکان‌تهران - آلومینیوم بندرعباس

شهرداری‌ارومیه - بانک‌سرمایه

آرمان اردکان - متین صالحین ورامین

بازرگانی جواهری - ثامن الحجج خراسان

کاله مازندران – گوهر کویر زاهدان

شهرداری تبریز – سایپا

کد خبر : ۳۱۴۹۸۶