خبرگزاری کار ایران

با صعود به المپیک دل مردم را شاد می کنیم؛

عزیزیان: هر کاری کردند تا اوت شویم/ خاکپور به دلایل شخصی استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۷۲۳

مربی دروازه بان های تیم فوتبال امید ایران گفت: حریفان را آنالیز می کنیم تا در مقدماتی المپیک نتیجه بگیریم.

سعید عزیزیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مسابقات غرب آسیا بازی های خیلی خوبی بود و از 10 تیم حاضر در این رقابت ها 9 تیم عرب بودند و کار دشواری داشتیم. ما با قطر و سوریه در مقدماتی المپیک همگروه هستیم که با سوریه در این مسابقات بازی کردیم و آنها را آنالیز می کنیم و روی نقاط ضعف و قوت آنها کار می کنیم تا در مقدماتی المپیک نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: در مسابقات غرب آسیا شرایط آب و هوایی خیلی بد بود و در هوای گرم و بسیار شرجی بازی می کردیم که کار را سخت می کرد. در بازی با عربستان که حریف اصلی ما بود و مساوی کردیم ما 5-6 موقعیت بسیار خوب داشتیم که دروازه بان آنها بسیار عالی کار کرد و در پایان بازی بهترین بازیکن زمین شد و جایزه هم گرفت.

عزیزیان ادامه داد: در مجموع بچه های ما در مسابقات غرب آسیا خیلی خوب کار کردند و توانستیم در آن شرایط سخت نتیجه بگیریم. مسئولان مسابقات هر کاری کردند تا ما را اوت کنند و نتوانیم بالا بیاییم اما با لطف خدا و بازی خوب بچه ها توانستیم نتایج خوبی بگیریم و قهرمان شویم. خوشحالیم که دل مردم را شاد کردیم و امیدواریم این پیروزی ها تداوم داشته باشد و با صعود به المپیک بعد از بیش از 40 سال دل مردم ایران را شاد کنیم.

عزیزیان در پایان و در مورد استعفای محمد خاکپور از هدایت تیم فوتبال امید ایران گفت: آنطور که خاکپور در فرودگاه به بچه ها گفت به دلایل شخصی این تصمیم را گرفته و نتوانسته به کارش ادامه دهد. قرار بود چند وقت قبل استعفا بدهد اما کارش را ادامه داد و الان اعلام کرد. ما و بچه های تیم هم از شنیدن این خبر شوکه شدیم و انشالله مشکلات خاکپور حل شود و برگردد. منتظر تصمیم مسئولان و خاکپور هستیم تا به کارمان ادامه دهیم. ما یک تیم کاملا بی حاشیه داشتیم و از لحاظ نظم و انضباط عالی بودیم و بچه های بسیار خوبی در تیم داشتیم و انشالله همین طور جلو برویم تا به المپیک ریو صعود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز