خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

مشایعتِ هادی نوروزی تا خانه ابدی/ دلایل مرگ 3 هفته دیگر اعلام می‌شود

پیکر هادی نوروزی برای غسل به غسالخانه بابل رسید تا مراسم غسل کاپیتان فقید سرخ‌پوشان تهرانی انجام شود.

به گزارش ایلنا، پیکر هادی نوروزی در میان ازدحام بیش از حد جمعیت و هواداران به سردخانه بابل منتقل شد تا مراسم غسل کاپیتان فقید سرخ‌پوشان انجام شود.

ازدحام جمعیت به حدی بود که آمبولانس غسالخانه به سختی موفق شد از میان جمعیت عبور کند. نیروی انتظامی به دلیل ازدحام بسیار جمعیت؛ ورودی بابل را بسته و فقط مردم پیاده امکان رفت و آمد داشتند.

دوستداران نوروزی با در دست داشتن عکس‌های این بازیکن منتظر پیکر او بودند تا او را تا خانه ابدی‌اش همراهی کنند.

مراسم خاکسپاری با صلوات و قرائت قرآن کریم آغاز شد. در ادامه گروه موزیک نیروی انتظامی به اجرای برنامه پرداخت و فرزند هادی نوروزی بر دوش میثم بائو دور ورزشگاه گردانده شد.

هادی نوروزی علاقه خاصی  به علی کریمی داشت و سال‌ها با او همبازی بود. به همین دلیل کریمی خود را به بابل رسانده است تا در مراسم خاکسپاری نوروزی حضور داشته باشد. بسیاری دیگر از اهالی فوتبال نیز همراه با کاروان بازیکنان پرسپولیس خود را به بابل رسانده‌اند.

امروز که سه روز از مرگ هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس می‌گذرد؛ گمانه‌زنی‌ها درباره دلایل مرگ او افزایش یافته است.

در این زمینه عنوان شد نوروزی در خواب دچار ایست قلبی شده و قبل از اینکه به بیمارستان منتقل شود؛ از دنیا رفته است. پزشکان بیمارستان نیز عنوان کردند زمانی که وی را به اورژانس بیمارستان آتیه منتقل کردند؛ علائم حیاتی نداشته است.

هرچند ابتدا اقدامات احیاء پزشکان جواب داده و علائم حیاتی بازگشته ولی این شرایط باثبات نبوده و در نهایت این بازیکن جان خود را از دست می‌دهد.

قرار است پس از کالبد شکافی و نمونه‌برداری‌های لازم و بررسی جوانب مختلف، ظرف 3 هفته آینده علت اصلی فوت ناگهانی کاپیتان پرسپولیس اعلام شود.

کد خبر : ۳۰۹۸۳۸