خبرگزاری کار ایران

هنوز باورش سخت است؛

اهالی فوتبال از هادی نوروزی می‌گویند/ غروب جوان رعنا در ورزشگاه‌ پیر آزادی

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۷۰۹

ورزشگاه‌آزادی میزبان آخرین حضور هادی نوروزی بود. آخرین دور افتخار در ورزشگاهی که گل‌های او را شاهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز ورزشگاه پیر آزادی غروب جوانی رعنا را با بازوبند کاپیتانی سرخ‌ها به نظاره نشست. روزگاری چمن‌های سبز آزادی گل‌های سرخ او را هورا می‌کشید و امروز سکوهایش سوگ او را در خود هضم می‌کرد.

وداع با هادی نوروزی در صبح پاییزی ورزشگاه آزادی آنقدر تلخ بود که کمتر کسی گوشه چشم‌اش اشکباران نشده بود. اظهارنظر برخی بازیکنان و اهالی فوتبال درباره کاپیتان فقید پرسپولیس را در ادامه بخوانید:

درخشان: نوروزی از یادها نخواهد رفت

حمید درخشان در حاشیه مراسم تشییع پیکر کاپیتان پرسپولیس با ابراز همدردی با خانواده نوروزی گفت: هادی زحمتکش، نجیب و پرکار بود و حرفه‌ای رفتار می‌کرد. او منضبط بود و اگر مشکلی داشت بروز نمی‌داد. استادیوم‌آزادی هیچ‌گاه گل‌های این جوان رعنا را فراموش نمی‌‌کند.

مصطفوی: پاییز غم‌انگیز را فهمیدم

داریوش مصطفوی هم درباره نوروزی گفت: امروز معنی پاییز غم‌انگیز را فهمیدم. آن از اتفاقات منا و کشته‌شدن حجاج و این هم از هادی نوروزی که به این شکل از میان ما رفت. نوروزی بازیکن خوبی بود. هادی بسیار ساکت و با اخلاق بود. شاید در طول حضورش در پرسپولیس 50 کلمه هم حرف نزده باشد. جامعه فوتبال ضایعه بزرگی را تجربه کرد.

کاشانی: هادی مرد اخلاق و خانواده بود

حبیب کاشانی در جمع خبرنگاران گفت: داغ جوان سخت است. هادی مردی از جنس اخلاق بود. امروز قرمز و آبی برای تشییع پیکر هادی نوروزی آمده‌اند زیرا او اخلاق‌مدار بود. نباید هادی را فراموش کرد. باشگاه پرسپولیس باید از خانواده نوروزی حمایت کند. هادی مردی از جنس اخلاق و اهل خانواده بود. این مصیبت را به خانواده بزرگ پرسپولیس و خانواده خودش تسلیت می‌گوییم.

بادامکی: در غم بزرگی فرو رفتیم

حسین بادامکی گفت: همه ما در غم بزرگی فرو رفتیم. امیدوارم پرسپولیسی‌ها با این غم بزرگ کنار بیایند. پرسپولیس تازه داشت به آرامش می‌رسید که این اتفاق افتاد. همه پرسپولیسی‌ها دست به دست هم بدهند تا امسال، سال خوبی برای پرسپولیس باشد.

عقیلی: هادی از خوب‌های فو‌تبا‌ل ما بود

هادی عقیلی در حاشیه این مراسم گفت: هادی بازیکن بزرگ و خوش اخلاقی بود. او از خوب‌های فو‌تبا‌ل ما بود و جای او در در پر‌سپولیس خالی خواهد بود. امیدوارم حضور ما به خانواده‌ نوروزی تسلی بدهد و درد آنها را تسکین دهد.

اومانیا: هادی تکه‌ای از قلب من بود

میشل اومانیا گفت: مدت طولانی با هادی زندگی کردیم. احساس می‌کنم امروز برادرم را از دست دادم. هادی بازیکن بزرگ و خوش‌اخلاقی بود.جای او را در پرسپولیس خالی خواهد ماند. ما به مراسم آمدیم که به خانواده هادی قوت قلب بدهیم. هادی تکه‌ای از قلب من بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز