خبرگزاری کار ایران

پینگ‌پنگ قهرمانی آسیا-پاتایا؛

پیروزی ملی‌پوشان پینگ‌پنگ ایران در گام نخست

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۸۳۱

ملی‌پوشان پینگ پنگ ایران در دو رده آقایان و بانوان مقابل رقبای خود در گام نخست به برتری رسیدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا ساعت 9 صبح به وقت محلی در 2 بخش مردان و زنان در سالن ایندور اتلتیس شهر پاتایا با حضور مقامات بلندپایه کنفدراسیون آسیا آغاز شد.

آغاز مسابقات تیمی با پیکارهای زنان همراه بود و تیم ملی بانوان ایران که در دور مقدماتی با تیم‌های بنگلادش، ماکائو و لایوس همگروه است در اولین بازی با ترکیب مریم صامت، ندا شهسواری و محجوبه عمرانی 3 بر صفر از سد این حریف خود گذشت. بدلیل ناشناخته بودن حریف، لیموچی سرمربی ایران ریسک نکرد و با تجربه‌ها را به میدان فرستاد.

تیم ملی مردان ایران نیز که در دور مقدماتی با تیم‌های لبنان، عربستان و اندونزی همگروه است، با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی در گام نخست ساعت ۱۱ صبح بوقت محلی به دیدار عربستان رفت. کاظم مستحقی هم همانند سرمربی تیم ملی بانوان در دیدار اول بی‌گدار به آب نزد و از با تجربه‌هایش در بازی نخست استفاده کرد .

نتایج بازی با عربستان. نوشاد عالمیان بازیکن اول ایران بود که در برابر الغمدی بدون کمترین مشکل در 3 ست پیاپی با نتایج ۱۱ بر ۷ ، ۱۱ بر ۷ و ۱۱ بر ۵ به برتری رسید . نیما عالمیان در بازی دوم به مصاف العبادی رفت و بعد از آنکه در 2 ست با نتایج ۱۱ بر ۵ و ۱۱ بر ۶ پیروز شد، ست سوم را ۱۱ بر ۸ به حریف واگذار کرد و در نهایت در ست چهارم با برتری ۱۱ بر ۸ برنده شد تا تیم ایران 2 بر صفر از عربستان پیش افتد.

افشین نوروزی نماینده سوم ایران بود که به دیدار الکادروی در بازی سوم رفت و در عین ناباوری ست اول را ۱۱ بر ۹ باخت. کاپیتان با تجربه ایران خیلی زود با شوک وارده بر بازی مسلط شد و ست دوم را با نتیجه ۱۱ بر ۶ تلافی کرد. در ست سوم نوروزی ابتدا ۷ بر ۳ عقب افتاد ولی مستحقی راد با گرفتن وقت استراحت ، باعث برابر شدن بازی در امتیاز ۷ شد ، اما در نهایت این ست نیز همانند ست اول با نتیجه مشابه ۱۱ بر ۹ بسود حریف جوان عربستانی تمام شد ‌و نوروزی دو بریک عقب افتاد در ست سرنوشت‌ساز چهارم کاپیتان تیم ملی به لطف تجربه بیشتر ۱۱ بر ۸ به برتری نایل آمد تا تکلیف برنده به ست پنجم کشیده شود . در ست پنجم اوج نمایش 2بازیکن بود که دیدار مهیچی را رقم زد . بازیکن عربستانی عقب ماندگی ۷ بر ۵ را بدل به تساوی ۱۰ بر ۱۰ کرد و در نهایت با برتری نزدیک ۱۲ بر ۱۰ شکست افشین نوروزی را رقم زد

هنگامی که کار به بازی چهارم کشیده شد، نوشاد برای دومین بار به میدان آمد . حریف العبادی بود که در بازی دوم برابر نیما مغلوب شده بود . ست اول با برد ۱۱ بر ۶ العبادی تمام شد . در ست دوم نوشاد عالمیان با برتری ۱۱ بر ۷ به جبران نایل شد . در ست سوم نوشاد که موتورش دیر گرم شده بود با تمرکز قوی‌تر به بازی ۱۱ بر ۸ توانست به برتری 2 بر یک برسد و سرانجام در ست چهارم و در یک بازی نزدیک با حساب ۱۱ بر ۷ کار را تمام کرد و رویاهای عربستانی‌ها را نقش بر ٱب ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز