خبرگزاری کار ایران

جام جهانی والیبال- ژاپن؛

آمریکا با شکست مردان ولاسکو قهرمان شد/ لهستان در حسرت ریو ماند

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۴۴۲

تیم ملی والیبال آمریکا با پیروزی برابر آرژانتین قهرمان جام جهانی شد و سهمیه المپیک ریو را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آخرین دیدار از رقابت های جام جهانی والیبال در ژاپن، بعد از ظهر امروز چهارشنبه بین تیم‌های ملی والیبال آمریکا و آرژانتین برگزار شد که طی آن تیم ملی آمریکا حریف خود را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و قهرمان این مسابقات شد.

تیم والیبال آمریکا در این بازی ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با امتیازات 25 بر 20 ، 25 بر 21 و 25 بر 20 به پیروزی رسید و تنها ست سوم را 25 بر 17 به شاگردان ولاسکو واگذار کرد.

بدین ترتیب تیم آمریکا تعداد بردهای خود را به عدد 10 رساند و با 30 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و جام قهرمانی را بالای سر برد.

تیم ایتالیا با 10 برد و 29 امتیاز در رده دوم ایستاد و لهستان هم با 10 پیروزی و 29 امتیاز بخاطر معدل ست کمتر نسبت به ایتالیا مکان سوم را به خود اختصاص داد.

لهستان، قهرمان جهان و شانس اول کسب عنوان قهرمانی  در جام جهانی ژاپن که تا روز پایانی بدون شکست پیش رفته بود امروز بخاطر باخت برابر ایتالیا نه تنها قهرمانی را از دست داد که از حضور در المپیک ریو نیز باز ماند و باید در مسابقات شانس مجدد برای کسب سهمیه تلاش کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز