خبرگزاری کار ایران

دست کواچ بسته است؛

کارخانه: غیبت شهرام مشکل‌ساز شد/سرمربی لهستان ریسک کرد و برد/ هنوز به کسب‌سهمیه امیدوارم

کارشناس والیبال کشورمان گفت: ما هنوز نمی‌توانیم از تجربیات‌ خود درست استفاده کنیم.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی ما با لهستان بازی بدی نبود اما ما هنوز نمی‌توانیم از تجربیات‌مان درست استفاده کنیم یعنی وقتی جلو می‌افتیم چطور آن را حفظ کنیم یا وقتی عقب می‌افتیم چطور تلاش کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. ما 2 گیم عالی بودیم اما لهستان در 3 گیم بعد خیلی خوب کار کرد و بازی را برد.

وی افزود: امیر غفور در این دیدار خیلی‌خوب بود اما غیبت شهرام محمودی مشکل‌ساز شد چون شهرام برای تیم ما یک وزنه است و دست مربی ما بسته بود. بچه‌های ما خوب کار کردند و لهستان هم قهرمان جهان است و تیم کوچکی نیست. ما می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم اما لهستان با تغییراتی که داشت و روح جنگندگی و تلاش مضاعف بازی را برد.

وی ادامه دا: معمولا تیمی که 2 بر صفر جلو می‌افتد یک مقدار افت می‌کند و تیمی که 2 بر صفر عقب می‌افتد همه چیز را باخته و به آب و آتش می زند و ریسکی بازی می‌کند. مربی لهستان ریسک کرد و تغییرات ایجاد کرد و برد. به نظر من کواچ در این باخت مقصر نبود چون همه‌چیز دست مربی نیست و همین بازیکنان بودند که 2 بر صفر جلو افتادند. وقتی تیم می‌بازد همه مقصرند و بازیکن بیشترین تاثیر را در برد و باخت تیم دارد چون آنها در زمین هستند و بازی می‌کنند.

کارخانه در پایان گفت: برای کسب سهمیه‌المپیک هنوز من به این تیم امیدوارم. وقتی 2 بر صفر از لهستان جلو می‌افتیم یعنی این توانایی در بچه‌های ما وجود دارد و با تلاش مضاعف می‌شود به کسب سهمی‌المپیک امیدوار بود و باید از تمام ظرفیت‌مان برای رسیدن به المپیک استفاده کنیم.

کد خبر : ۳۰۴۴۲۲