خبرگزاری کار ایران

نوسان در بازی‌های دوستانه عادی است؛

حمله شدید سعید معروف به منتقدان تیم ملی والیبال/عده‌ای فرصت عقده‌‌گشایی پیدا کرده‌اند

کاپیتان تیم‌ملی والیبال با انتقاد از منتقدان نتایج تیم ملی در جام واگنر تاکید کرد عده‌ای درصدد خالی کردن عقد‌ه‌های درونی هستند!

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف شرایط تیم ملی در اردوی روسیه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیقی قبل از بازی‌های جام‌جهانی برای اردوهای تدارکاتی صورت گرفته که بسیار مفید خواهد بود.

کاپیتان تیم ملی متذکر شد: باید امیدوارانه نهایت سعی خود را برای بهره‌گیری از این 3 بازی دوستانه باقیمانده کنیم. نوسان در بازی‌های دوستانه کاملا عادی است چون در ورزش‌های گروهی نمی‌توان کل سال روی یک خط صاف حرکت کرد.

وی افزود: اردوی لهستان از دو جهت مثمر ثمر بود یکی به خاطر مقابله با توان فنی بالای تیم های حریف بود و دیگری از این جهت که افراد خاصی موقعیت این را پیدا کردند تا عقده‌های درونی خود را با قلم خود روی کاغذ بیاورند.

کاپیتان تیم‌ملی درباره علت عذرخواهی‌اش از مردم لهستان عنوان کرد: تیم‌ایران اکنون در والیبال‌دنیا دارای شأن و منزلت بالایی است. اینکه لهستان به عنوان یکی از کشورهای مهد والیبال به ما احترام گذاشته و ما را به این مسابقات دعوت کرده خود جای افتخار دارد. مردم لهستان برای دیدن این مسابقات به سالن آمدند و این مسابقات برای‌ آنها ارزش زیادی داشت و خواستار این بودند که بازی‌های خوب و تماشایی را شاهد باشند اما ما متاسفانه نتوانستیم در مسابقات نمایش خوبی از قدرت والیبال‌ایران به نمایش بگذاریم.  این عذرخواهی از مردم لهستان نشان‌دهنده شخصیت و دیپلماسی صحیح والیبال‌ایران است که تلاش زیادی از طرف مجموعه والیبال برای بدست آمدن این شخصیت به عمل آمده است.

معروف گفت: تیم ملی والیبال‌ایران با تمام وجود قدردان انرژی‌مثبت ملت ایران خواهد بود و از هیچ تلاشی برای شادی دل این ملت دریغ نخواهیم کرد. همانطور که تاکنون هم تنها حامی واقعی ما برای ادامه کار همین مردم بودند. ما با تمام وجود در نهایت رفاقت و انسجام تیمی که رمز اول موفقیت تیم ملی بوده، در این راه دشوار قدم برداشته‌ایم و مطمئنا در حفظ آن کوشا خواهیم بود.

وی درباره شایعه‌سازانی که از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند، اظهار داشت: خوشبختانه به علت حضور افراد فهیم و کاربلد کنار تیم‌ملی، بلوغ‌فکری و شخصیتی مجموعه والیبال به حدی رشد کرده که خود به تنهایی از پس تمامی ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها برمی‌آید و به همین دلیل نیازی به کمک افراد شایعه‌ساز و فرصت‌طلب در هیچ زمینه‌ای احساس نمی‌شود.

کاپیتان معروف در پایان ضمن تشکر از تمامی کسانی که حامی والیبال بوده‌اند، اظهار داشت: بعید می‌دانم سطح دانش فنی منتقدین از نوع فرصت‌طلب، در حدی باشد که بشود از آنها استفاده کرد. جای بسی خوشحالی است اکثریت مردم درک بالایی از والیبال و زحمات این تیم دارند و این انرژی از طرف مردم به اندازه‌ای هست که شایعات مطرح شده کوچک‌ترین خللی به روند کاری ما وارد نمی‌کند.

کد خبر : ۳۰۰۴۴۱