خبرگزاری کار ایران

نیازی به موضع گیری‌های افراد نیست

حسن زاده: مصاحبه‌های تنش‌زا خط دهی به سکوهاست

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۸۱۰

رئیس کمیته انضباطی گفت: اجرای احکام مالی در لیگ برتر از چند روز گذشته آغاز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اسماعیل حسن‌زاده گفت: اجرای احکام مالی در رقابت‌های لیگ برتر، باید بگویم از چند روز گذشته آغاز شده و افراد با مراجعه به کمیته انضباطی، اجرائیه خود را جهت مراجعه به سازمان لیگ دریافت می‌کنند و به ترتیب در امور مالی سازمان لیگ برتر و متعاقب دستورالعملی که وجود دارد، طلب خود را وصول می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در لیگ دسته اول نیز با توجه به اینکه اکثر باشگاه‌های بدهکار در همان شروع لیگ، تلاش‌های موثری را برای تسویه بدهی‌شان انجام داده‌اند و مجموعا بیش از 60 درصد مطالبات مطابق دستورالعمل وصول شده، برای وصول بخش باقیمانده نیز 3 هفته به تیم های بدهکار فرصت داده ایم تا به نحوی که از هفته‌چهارم، تیم های بدهکاری که هنوز تسویه‌حساب کامل نکرده‌اند، اجازه شرکت در مسابقات را نداشته و مراتب رسما به کمیته مسابقات لیگ مربوطه اعلام خواهد شد. در واقع کمیته انضباطی، هفته چهارم مسابقات لیگ یک را برای باشگاه‌های بدهکار ممنوع اعلام می‌کند مگر اینکه با تسویه بدهی، این ممنوعیت رفع شود.

رئیس کمیته انضباطی درباره تیم های حاضر در لیگ دسته دوم و سوم گفت: تیم های حاضر در لیگ دسته دوم و سوم و سایر رده های سنی، چنانچه باشگاهی بدهکار است، مطابق دستورالعمل موجود، قبل از شروع مسابقات خود باید مجوز شرکت در رقابت ها را از کمیته انضباطی دریافت کنند.

وی در پایان گفت: برای چندمین بار از متولیان باشگاه‌ها، مدیران، سرپرستان و کادر فنی تیم ها تقاضا داریم که با آرامش تکالیف قانونی خود را انجام دهند و از مصاحبه‌های تنش زا که به نوعی خط دهی به سکوها نیز تلقی می‌شود، جدا پرهیز کنند. هر اتفاقی که در زمان فعال مسابقه رخ می‌دهد با گزارش مقامات مسئول به کمیته انضباطی منعکس می‌شود و قطعا همه مطالب بررسی خواهد شد و بدون شک نیازی به موضع گیری‌های افراد حقیقی و حقوقی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز