خبرگزاری کار ایران

برگزاری فوری مرحله نیمه نهایی؛

فرمولی حساس برای مسابقات والیبال زیر 23 سال‌های جهان

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۴۲۴

برخلاف سایر رقابت‌های بین المللی والیبال، در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال بعد از مرحله گروهی فورا رقابت‌های نیمه نهایی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، تنها یک روز دیگر به شروع مسابقات قهرمانی والیبال زیر 23 سال جهان باقی مانده و تیم‌ها آخرین تمرینات خود برای درخشش در این رقابت‌ها را انجام می‌دهند.

برنامه‌ریزی مسابقات که تناقض زیادی به همراه داشت، فرمولی منحصر به فرد را هم به پیچیدگی‌های این تورنمنت اضافه کرد به طوری که هر گروه شامل 6 تیم می‌شود و از هر گروه تنها 2 تیم به دور بعد صعود خواهد کرد و مهم تر اینکه دور بعد از مرحله گروهی نیمه نهایی خواهد بود.

در چند بازی گذشته جهانی و آسیایی معمولا تیم‌ها در دور دوم رقابت‌ها هم به صورت گروهی بازی های ضربدری را انجام می‌دادند و سپس تیم‌های صعود کننده به دور یک‌هشتم نهایی، نیمه‌نهایی و فینال راه پیدا می کردند اما مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهانی از هیچ یک از این قوانین پیروزی نمی‌کند و 2 تیم برتر هر گروه مستقیم به نیمه‌نهایی و سپس فینال و یا رده بندی خواهند رفت.

ایران در گروه A مسابقات با تیم های امارات، ایتالیا، کره جنوبی، کوبا، ترکیه و مصر پیکار خواهد کرد و طبق اعلام مسولان برگزاری مسابقات تمام دیدارهای ایران مقابل رقباش در سالن النصر برگزار خواهد شد.

الاهلی دیگر مجموعه ورزشی است که از مسابقات گروه B میزبانی خواهد کرد و با توجه به هم گروهی ایران با میزبان، بازی های کشورمان در سالن اصلی رقابت ها پیگیری خواهد شد. تیم والیبال زیر 23 سال ایران در اولین دیدار خود روز دوشنبه، دوم شهریور ماه به مصاف امارات متحده عربی خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز