خبرگزاری کار ایران

برای حضور در رقابت‌های جهانی مکزیک؛

نفرزاده 14 بازیکن را به اردوی نهایی تیم والیبال جوانان دعوت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۱۶۲

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران 14 بازیکن را به اردوی نهایی این تیم برای حضور در رقابت‌های جهانی دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر جهان از ۲۰ شهریورماه امسال به میزبانی مکزیک آغاز می‌شود و تیم والیبال جوانان ایران خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کند.

تیم جوانان کشورمان آخرین اردوی آمادگی خود را از روز پنجشنبه ۲۹ مردادماه آغاز می‌کند که فرهاد نفرزاده ۱۴ بازیکن زیر را برای حضور در این اردو دعوت کرد:

حمید حمودی، معین معینی‌فر، امین اسماعیل‌نژاد، محمد علی پیران، سلیم چپرلی، سهند اله‌وردیان، محمدرضا عوض‌پور، رحمان تقی‌زاده، مهرداد شیبانی، محمد دلیری، محمد امین حیدری، جواد حکمتی، عباس عظیمی و محمد فروغی.

فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی، مسعود آرمات، عباسعلی میرحسینی و آرش کمالوند (مربیان)، طاهر گرافر (بدنساز)، میرابوالفضل معصوم‌زاده (پزشکیار)، سعید ضیغمی (فیزیوتراب)، حسین خوریانی (آنالیزور)، محمد صالحی (ماساژور) و علیرضا فداکار به عنوان سرپرست، تیم والیبال جوانان را در این اردو همراهی می‌کنند.

تیم والیبال جوانان ایران قبل از این اردو به مدت ۱۵ روز اردوی برون مرزی خود را در کشورهای بلغارستان و اسلووانی پیگیری کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز