خبرگزاری کار ایران

درباره اتفاقات دیدار شهرداری- پیکان؛

نماینده آذربایجان‌غربی از فدراسیون‌والیبال شکایت کرد

نماینده آذربایجان غربی در مجلس نسبت به اتفاقات دیدار شهرداری تبریز و پیکان تهران از فدراسیون والیبال شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نادر قاضی‌پور ضمن تایید این خبر ، اظهار داشت: با اتفاقاتی که در دیدار هفته پایانی لیگ برتر والیبال رخ داد و در این دیدار جمعی از هواداران تیم ارومیه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که این حوادث در شان ورزش و مردم غیور آذربایجان نبود.

این نماینده مجلس افزود: بنده همان زمان قول دادم که این حادثه را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنم و از همین رو امروز به عنوان شاکی خصوصی به طور رسمی نسبت به اتفاقات این دیدار از فدراسیون والیبال شکایت کردم.

قاضی پور تاکید کرد: قرار بود دیدار فینال لیگ والیبال روز 27 اسفند سال 93 در زمین بی طرف برگزار شود ولی در تهران انجام شد. علاوه بر این فدراسیون اعلام کرده بود ورزشگاه آزادی میزبان مسابقه است ولی این مسابقه در سالن تمرین تیم پیکان برگزار شد که به ضرب و شتم هواداران تیم ارومیه انجامید و از همین رو فدراسیون والیبال باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشد.

تیم والیبال شهرداری اورمیه در هفته پایانی اسفندماه سال گذشته در دیدار پایانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در یک بازی جنجالی با شکست برابر پیکان تهران به‌عنوان نایب قهرمانی مسابقات اکتفا کرد. ضرب و شتم هواداران ارومیه باعث شد مراسم اهدای جام لغو شود.

کد خبر : ۲۹۸۰۰۰