خبرگزاری کار ایران

سرویس‌های زیادی را خراب کردیم

زرینی: هواداران فردا نگذارند سالن خالی باشد/ چین تیمی شکننده و ترسو است

کاپیتان تیم ب ملی والیبال ایران گفت: چین تیمی شکننده و ترسو است که اگر عقب بیافتند، نمی‌توانند برگردند.

به گزارش ایلنا، حمزه زرینی پس از راهیابی ایران به دیدار نهایی جام‌هجدهم گفت: این مسابقه را پیش از آغاز رقابت‌ها پیش‌بینی کردم و به سرمربی تیم هم گفته بودم. شاید گفتنش جایز نیست، اما چین تیمی شکننده و ترسو است. اگر عقب بیافتند، نمی‌توانند دوباره به مسابقه برگردند.

وی تصریح کرد: در ست سوم آنها اشتباهات زیادی مرتکب شدند. اما در ست‌ها اول و دوم اشتباهات‌فردی تیم ما بیشتر بود و سرویس‌های زیادی را خراب کردیم. در والیبال خیلی سخت است تیمی 2 ست را ببازد و هنگامی که از نظر روحیه افت کرده بتواند به مسابقه بازگردد. بازی بسیار زیبایی بود. حیف بود این مسابقه در فینال برگزار نشد.

در صورت قهرمانی ایران در فینال این رقابت‌ها، زرینی رکورددار مدال آسیایی خواهد بود، او در این‌باره گفت: امیدوارم فردا به امید خدا رنگ مدال ایران طلایی شود و تمام ایران را خوشحال ببینیم اما من هم کمی بیشتر خوشحال خواهم شد به این رکورد می‌رسم.

وی در پایان اضافه کرد: نه به عنوان حمزه زرینی بلکه به عنوان کاپیتان تیم ملی ب والیبال ایران از مردم ایران خواهش می‌کنم فردا به سالن بیایند، چراکه ما به حمایت آنها احتیاج داریم و باعث دلگرمی تیم ما خواهد شد. تیم الف و ب هیچ تفاوتی ندارد، لطفا نگذارند صندلی سالن خالی باشد.

کد خبر : ۲۹۵۹۰۵