خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی مردان آسیا - تهران

سیچلو: پیش‌بینی تیم‌های فینالیست سخت است/ چین لایق پیروزی بود

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۲۶۵

سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: امروز چین بهتر از ما ظاهر شد و لیاقت پیروزی را داشت.

به گزارش ایلنا، خوان سیچلو پس از ناکامی مقابل تیم چین گفت: به تیم چین تبریک می‌گویم، چراکه آنها والیبال را زیبا بازی کردند. امروز چین بهتر از ما ظاهر شد و لیاقت‌پیروزی را داشت.

وی ادامه داد: مسابقه قبلی که با تیم چین داشتیم 3 بر یک از این تیم شکست خوردیم و در این بازی یک ست پیشرفت کردیم و نتیجه 3 بر 2 شد. امیدوارم مسابقه آینده‌ای که با آنها داریم پیروز میدان باشیم.

مربی سابق تیم ملی ایران در جواب این سوال که کدام تیم‌ها شانس صعود به فینال را دارند، گفت: اصلا نمی‌توانم حدس بزنم. پیش‌بینی کردن تیم‌های فینالیست از بین این تیم‌ها واقعا سخت است. تنها می دانم که مسابقه ای جذاب خواهد بود.

ابراهیم کاپیتان تیم ملی والیبال قطر در این نشست خبری عنوان کرد: چین تیم خوبی بود و نشان داد تیم خوب و یکدستی است. بازیکنان ما هم عملکرد خیلی خوبی داشتند، اما چینی ها جنگیدند و پا به پای ما و امتیاز به امتیاز بالا آمدند.

او در خصوص دیدار آینده تیم قطر برابر تیم ملی والیبال چین تایپه در مرحله یک چهارم نهایی گفت: مانند بازی های دیگر برای ما اهمیت زیادی دارد و حکم بازی فینال را برای ما دارد. ما هم مانند همیشه بازی خواهیم کرد و فقط با پیروزی از زمین بیرون می آییم.

کاپیتان تیم ملی قطر در خصوص تصمیم داور برای نشان دادن کارت قرمز به بازیکن قطری و تغییر نظر او گفت: ما هم متوجه نشدیم دقیقا چه اتفاقی افتاد. تنها یک سوء تفاهم بود. بازیکن ما شیء را به بیرون زمین پرت کرد و داور فکر کرد به دلیل عصبانیت بوده. او نمی دانست ما تنها در داخل زمین می جنگیم و نه در خارج زمین.

تیم ملی والیبال قطر در آخرین مسابقه از دور دوم مرحله رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا 3 بر 2 مغلوب چین شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز