خبرگزاری کار ایران

سجادی خبر داد:

سجادی: اسپانسر استقلال مشخص شد/تعیین اسپانسر پرسپولیس در مراحل‌نهایی

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۷۲۰

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت‌ورزش، با ابراز امیدواری از برگزاری کیفی لیگ‌پانزدهم گفت: امیدوارم این دوره موجبات ارتقا فوتبال کشور را فراهم کند.

به گزارش ایلنا، سید نصرالله سجادی در پیامی آغاز لیگ پانزدهم را شروعی برای حضور با کیفیت تیم‌ها دانست و افزود: امیدوارم این دوره به فوتبال ما کمک و موجبات ارتقاء آن را فراهم کند.

وی افزود: البته در زمینه‌فرهنگی هم توقع این است که تیم‌های شرکت‌کننده، بازیکنان، مربیان و سرپرستان مسائل اخلاقی را رعایت کنند و نشان دهنده الگوی رفتاری خوب در زمین مسابقه باشند.

توقع از فوتبال برگزاری مسابقاتی جوانمردانه است

وی با اشاره به علاقه فراوان مردم ایران به ویژه جوانان و نوجوانان به فوتبال گفت: قطعاً رفتار خوب ورزشکاران، فوتبالیست‌ها و مربیان و داوران می‌تواند در جامعه اثرگذار باشد؛ توقع هم از فوتبال همین است.

سجادی در ادامه به برگزاری رقابت‌هایی سالم تاکید کرد و افزود: امیدوارم مسابقات به صورت سالم و با روحیه جوانمردانه برگزار شود و داوری‌ها نیز عادلانه باشد.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت‌ورزش ادامه داد: بدون‌شک رسانه‌های گروهی در انتشار فرهنگ شایسته ایران اسلامی می‌توانند به رشد ورزش کمک کنند و از مدیران اجرایی مسابقات هم توقع این است که نهایت سعی و تلاششان را برای برگزاری منظم، به موقع و سازماندهی شده به کار ببندند.

اسپانسر اسنقلال مشخص شد

وی در ادامه به وضعیت مالی باشگاه های استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: صبح امروز در جلسه‌ای که با مدیران عامل 2 باشگاه داشتم درباره وضعیت اسپانسر بحث و گفت‌وگو شد.

سجادی با بیان اینکه هیات‌مدیره استقلال اسپانسر را مشخص کرده، افزود: پرسپولیس نیز مراحل نهایی را برای گرفتن اسپانسر می‌گذراند. ممکن است تعدادی از تیم‌ها برای شروع فصل تا حدودی مشکل مالی داشته باشند که امیدوارم با مدیریت صحیح لیگ را به خوبی آغاز کنند.

شروع دوومیدانی‌کاران برای ورود به المپیک خوب بود

وی در ادامه کسب سهمیه المپیک توسط دوومیدانی کاران کشور را شروع خوبی برای حضور در المپیک 2016 ریو دانست و افزود: در المپیک 2012 لندن ورزشکاران در گروه A , B در المپیک برای رشته دوومیدانی حضور داشتند که برای 2016 تنها گروهA می توانند شرکت کنند و به عبارتی محدودیت انتخاب وجود دارد.

دکتر سجادی ابراز امیدواری کرد تا همه رشته های المپیکی بتوانند سهمیه ورودی را کسب کنند و حضوری موفق در ریودوژانیرو داشته باشند.

استقبال خوبی از سوی کاندیداهای گلف شد

او در ادامه در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون گلف، اظهار داشت: برای این انتخابات 17 کاندیدا ثبت نام کرده اند که استقبال خوبی به شمار می رود. فدراسیون های دوومیدانی، تنیس روی میز، تیر و کمان، پزشکی ورزشی و اتومبیل رانی نیز فدراسیون هایی هستند که انتخاباتشان تا پایان سال نود و چهار برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز