خبرگزاری کار ایران

انجمن کیک بوکسینگ واکو اعلام کرد؛

تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی نبوده‌ایم که حالا برگردیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۷۹۲

روابط عمومی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران اعلام کرد این انجمن هیچ گاه زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت نکرده که حالا بخواهد به این فدراسیون بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی قبل 3 انجمن: کیک بوکسینگ واکو، جوجیتسو  j.j.a.f و ساواته از فدراسیون ورزش های رزمی به فدراسیون انجمن های ورزشی منتقل شدند تا در کنار انجمن های موی تای و سامبو زیر نظر فدراسیون انجمن ها به فعالیت خود ادامه دهند. اما هفته گذشته فدراسیون ورزش های رزمی اعلام کرد که این 5 انجمن به این فدراسیون بازگشته اند.

پس از اعلام این خبر، نمایندگی سازمان جهانی و فدراسیون آسیایی واکو در ایران با انتشار بیانیه ای این خبر را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: " نمایندگی سازمان جهانی و فدراسیون آسیایی واکو در ایران در سال 1371 تاسیس گردید و فعالیت های خود را در کشور تحت عنوان انجمن واکو ایران که یک تشکیلات غیرانتفاعی، غیر دولتی و مردمی می باشد به حکم سازمان جهانی کیک بوکسینگ واکو و فدراسیون آسیایی واکو با هدف توسعه ورزش کیک بوکسینگ واکو در کشور انجام می دهد و از زمان تاسیس تاکنون بدون هیچ گونه کمک و مساعدت مالی از دولت و وزارت ورزش به کار خود ادامه داده است.  لازم به ذکر است از زمان تاسیس انجمن تاکنون کلیه هزینه ها از سوی ریاست محترم این انجمن آقای دکتر نصیری تامین شده است و در این سال ها به موفقیت های بین المللی، آسیایی و جهانی در رویدادهای معتبر، رسمی و مورد تایید اسپورت آکورد، شورای المپیک آسیا، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نایل گشته است. "

در ادامه این بیانیه آمده است: " انجمن واکو در سال 1387 و به صورت کتبی انصراف خود را از هرگونه فعالیت و همکاری با فدراسیون ورزش های رزمی اعلام کرد که این موضوع به اطلاع ریاست سازمان تربیت بدنی وقت (محمد علی آبادی) نیز رسید که پس از آن در وزارت ورزش و جوانان هم به ثبت رسید که شماره ثبت آن نیز موجود است. البته این تصمیم با رعایت مفاد اساسنامه و مقررات سازمان های جهانی و فدراسیون آسیایی واکو به دلیل جلوگیری از بروز مشکلات و در راستای حفظ منافع ملی ورزش کشور و ممانعت از محرومیت های ورزشکاران شایسته کشورمان در مسابقات تحت پوشش واکو اعم از: آسیایی، جهانی و تورنمنت های بین امللی اتخاذ شده و همچنان پایدار است. "

این بیانیه در پایان می افزاید:  از این رو یک بار دیگر یادآوری می شود که نمایندگی سازمان جهانی و فدراسیون آسیایی واکو در ایران به عنوان مجموعه ای مستقل زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیتی نداشته و نخواهد داشت که حالا بخواهد از یک فدراسیون دیگر به فدراسیون ورزش های رزمی بازگردد. "    

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز