خبرگزاری کار ایران

مصاف شاگردان اکبری با تزارها

درخواست مجدد والیبال روسیه برای بازی با ایران

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۱۰۵

فدراسیون والیبال روسیه از ایران برای برگزاری چند دیدار دوستانه در تهران پیش از برگزاری مسابقات زیر 23 سال جهان درخواست کرد

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زیر 23 سال روسیه همانند ایران خود را برای حضور شایسته در دومین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند.

فدراسیون والیبال روسیه طی نامه از فدراسیون والیبال‌ایران برای برگزار چند دیدار دوستانه بین تیم‌های زیر 23 سال ایران و روسیه چند روز قبل از آغاز مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال جهان درخواست کرد.

بر این اساس در صورت موافقت کادر فنی تیم ملی زیر 23 سال کشورمان، این دو تیم از 12 تا 16 آگوست برابر با 21 تا 25 مردادماه اردوی مشترک با روسیه در تهران برگزار و طی 2 یا 3 دیدار دوستانه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در فینال قهرمانی آسیا مجوز حضور در رقابت‌های جهانی را که به میزبانی امارات برگزار خواهد شد، به دست آورد.

این تیم که در نخستین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در این رده سنی در سال 2015 قهرمانی را از آن خود کرده، در حال حاضر در اردوی آمادگی بسر می برد که اسامی بازیکنان حاضر در اردو به قرار زیر است:

پاسور: مصطفی باقری و فردین قلعه‌قوند

پشت خط زن: آرمین رنجبر، جواد حسین‌آبادی و نوید جعفرزاده

سرعتی زن: سجاد دهنوی، محمد فلاح، محمد رضی‌پور، مهرداد بابایی و امیرعلی محمد فتحعلی

دریافت کنندگان: سعید جواهری توانا، محمدرضا حسینی پویا، علیرضا نصراصفهانی و علی دانشپور

لیبرو: رسول شهسواری، رضا اصلانی و محمدرضا فتاحی

پیمان اکبری به عنوان سرمربی، رضا ابراهیمی، مرتضی عهدی و سعید رضایی(مربیان)، محمد هادی قاسمی(مربی‌بدنساز)، هانی فرخی‌فر(آنالیزور)، علی محمدی‌فر(فیزوتراپ)، اکبر عسگری(ماساژور) و امیر مهدی نفر به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال زیر 23 سال را در این اردو همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران نیز بعد از جام واگنر راهی روسیه می‌شود تا با تیم ملی بزرگسالان این کشور اردوی مشترک برگزار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز