خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از اردوی سرخپوشان؛

برانکو تمرین پرسپولیس را تعطیل کرد/نوروزی به دیدار با ترینیداد می رسد

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۱۴۷

با صلاحدید برانکو تمرینات امروز جمعه سرخپوشان تعطیل شد تا بازیکنان ضمن گشت و گذار در آنکارا در ضیافت نهار سفیر ایران شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، امروز در ترکیه عید فطر اعلام شده است. به همین دلیل برانکو ایوانکویچ طبق برنامه‌ای که از پیش اعلام شده بود سرخپوشان را از تمرین معاف کرد تا ضمن گشت‌وگذار در آنکارا و استراحت و در صورت تمایل به خرید سوغات بپردازند.

بر همین اساس اعضای تیم امروز راهی آنکارا شدند. سرخپوشان ابتدا میهمان بیگدلی سفیر ایران در ترکیه خواهند بود و در ضیافت ناهار سفارت شرکت خواهند کرد. سفیر ایران در جریان بازی دوستانه اول پرسپولیس در ترکیه در ورزشگاه حضور پیدا کرد و به تماشای مصاف دو تیم نشسته بود.

با وجود آنکه کادر فنی امروز را استراحت اعلام کرد اما سرخپوشان باید ساعت 9 صبح به وقت محلی برای صرف صبحانه حضور پیدا می‌کردند. بازیکنان بعد از صبحانه در اختیار خود بودند و ساعت 11 به وقت محلی محل اردو را ترک کرده و راهی آنکارا شدند.

برانکو جلسه فنی مربوط به بازی دوستانه با تیم امید ترینیدادوتوباگو را برای ساعت 11 فردا (شنبه) در نظر گرفته است. این بازی رأس ساعت 17 به وقت محلی (18:30) به وقت تهران در ورزشگاه شهر گیزیلچه حمام برگزار خواهد شد.

هادی نوروزی که به دلیل احساس درد در ناحیه کمر به تشخیص کادر فنی و کادر پزشکی به منظور عدم تشدید آسیب‌دیدگی در بازی با تیم گنجلربیرلیی استراحت کرده بود بعد از ظهر روز پنج‌شنبه پس از معاینات پزشکی در تمرین حضور پیدا کرد. براساس این تمرین حضور او در بازی دوستانه فردا شنبه بلامانع اعلام شد. لوکا ماریچ نیز همچنان تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز