خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی‌تیراندازی معلولان–کرواسی؛

پایان‌کار نمایندگان ایران با کسب 6 نشان

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۷۶۳

جام جهانی تیراندازی معلولین روز گذشته در کرواسی به کار خود پایان داد و نمایندگان کشورمان با کسب 2 طلا، 3 نقره و یک برنز به میهن بازمی‌گردند.

به گزارش ایلنا، در آخرین روز از رقابت های جام‌جهانی تیراندازی معلولین، معصومه خدابخشی، نماینده ایران در رقابت‌های تفنگ‌بادی درازکش R5 به مصاف حریفان رفت و با کسب عنوان 28 از راهیابی به فینال بازماند.

پرونده رقابت‌های جام‌جهانی کرواسی برای کاروان‌ایران با کسب 2طلا (یک انفرادی – یک تیمی)، 3 نشان نقره (یک تیمی– 2 انفرادی)، یک نشان برنز انفرادی و یک عنوان چهارمی تیمی در مسابقات میکس تپانچه بادی 5 تیر P5، پایان یافت.

تیم ایران در رقابت‌های میکس تپانچه‌بادی خفیف 50 متر P4، متشکل از ساره جوانمردی، عالیه محمودی و مهدی زمانی به یک نشان نقر دست یافت. در رقابت‌های انفرادی همین ماده، ساره جوانمردی موفق به کسب یک نشان نقره انفرادی نیز شد.

در بخش تپانچه بادی تیمی بانوان ماده P2، تیم ایران متشکل از ساره جوانمردی، عالیه محمودی و سمیرا ارم،  ضمن رکورد شکنی موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان و نشان طلا شد. در رقابت های بخش انفرادی همین ماده، سمیرا ارم به نشان طلا، عالیه محمودی به نشان نقره و ساره جوانمردی به نشان برنز دست یافتند.

رقابت های تیراندازی جام جهانی کروواسی، با امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک ریو، از روز جمعه با حضور 272 تیرانداز از 47 کشور در شهر اوسییک آغاز شد و روز گذشته به کار خود پایان داد.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین ایران با ترکیب ساره جوانمردی، عالیه محمودی، سمیرا ارم، معصومه خدابخشی، کبری رضایی و مهدی زمانی ، با هدایت حسین امیری، رقیه اله کرمی و به سرپرستی بتول مشرف جوادی در این رقابت ها حضور یافته بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز