خبرگزاری کار ایران

مسابقات دانشجویان جهان – کره جنوبی

4 تکواندوکار دانشجوی ایران فردا روی شیاپچانگ می روند

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۵۱۳

پنجمین روز از مسابقات تکواندوی دانشجویان جهان فردا (شنبه) پیگیری می شود و خسروفر، عسکری، صاحبی و خدابنده بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان در بخش تکواندو از روز (سه شنبه – 16 تیرماه) به میزبانی "گوانگجو" کره جنوبی در حال برگزاری است و فردا (شنبه) در پنجمین روز این رقابتها تکواندوکاران اوزان 74- و 87+ کیلوگرم مردان و 62- و 73+ کیلوگرم زنان به مصاف حریفانشان می روند.

در بخش مردان، احمد خسروفر در وزن پنجم و مهران عسکری در وزن هشتم و همچنین در بخش زنان فرزان صاحبی در وزن پنجم و اکرم خدابنده در وزن هشتم بعنوان نمایندگان ایران بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت نعمت خلیفه (سرمربی) و رضا ایمان زاده (مربی) با ترکیب کامل و در هر 8 وزن اعزام و در بخش زنان با هدایت مینو مداح (سرمربی) با 3 هوگوپوش راهی این دوره از مسابقات شده است.

این رقابت ها دارای گرید 2 برای رنکینگ المپیک است که به نفر اول 20 امتیاز، به نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.2 امتیاز برای افزایش رنکینگ المپیکی در راه کسب سهمیه المپیک ریو تعلق خواهد گرفت.

تیم ملی تکواندوی ایران در بخش کیوروگی (مبارزه) تاکنون توسط آرمین هادی پور و سعید رجبی 2 مدال طلا و توسط جواد امیری یک مدال برنز را بدست آورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز