خبرگزاری کار ایران

افزایش نگرانی‌ها درباره ستاره آرژانتینی

واکنش پدر لئو مسی به حاشیه‌های اخیر/ لیونل بازی می‌کند و نگران چیزی نیست

داستان کناره‌گیری لیونل مسی از تیم ملی آرژانتین به یکی از خبرهای عجیب و شوک‌آور روز بدل شده در حالیکه بعید است چنین اتفاقی افتاده باشد.

به گزارش ایلنا، پس از ناکامی تیم ملی آرژانتین در فینال کوپا امریکا و سومین ناکامی متوالی لئو مسی در رده ملی برخی رسانه‌ها از کناره‌گیری لئو مسی از بازی‌های ملی‌ آن‌هم در 28 سالگی خبر دادند که به نظر می‌رسد فاصله زیادی با واقعیت داشته باشد.

مسی همواره بازیکنی در خدمت تیم بوده و این سال‌ها تلاش کرده تیم ملی آرژانتین و بارسلونا به موفقیت‌های زیادی برسد که رسیدن به فینال کوپا امریکا و جام جهانی و همچنین قهرمانی در لیگ‌قهرمانان اروپا نمونه‌ای از نقش بی بدیل مسی در مستطیل سبز بوده است.

با این حال بازار شایعه‌ها درباره آینده لئو داغ است و بعید نیست منشا این شایعه‌ها تحت‌الشعاع قرار دادن این ستاره پرفروغ دنیای فوتبال باشد چراکه افراد موفق همیشه دشمنانی در کمین داشته و دارند و عده ای تاب چنین موفقیت‌های ملی، باشگاهی و فردی را درباره لئو مسی ندارند و سعی می‌کنند او را به حاشیه ببرند.

در این ارتباط واکنش خورخه مسی پدر لئو جالب توجه است که دست به حمایت همه‌جانبه از پسر موفق خود زده و می گوید: بسیاری از کسانی که درک شکست را ندارد، نقاط ضعف دیگران را می‌بینند و همه چیز را به گردن یک فرد می‌گذارند.

وی متذکر شد: متاسفانه ما در جهانی زندگی می‌کنیم که انتقادات تند در رسانه‌ها بیشتر به فروش می‌رسد تا انتقاد سازنده. لئو فقط فوتبال بازی می‌کند و هرگز نگران چیز دیگری نیست. لئو، همیشه ساکت، آرام و فروتن است و شخصیت بی ادعایی دارد.

پدر مسی ادامه داد: لیونل در خانواده‌ای رشد کرده که مثل هر خانواده دیگر آرژانتینی در آن همه چیز با فداکاری، احترام و تلاش به دست می‌آید. در فرهنگ کشور ما همه چیز با زحمت و تلاش به دست می‌آید و چیزهایی که به دست می‌آوری ارزش تو را زیاد می‌کند.

خوخه متذکر شد: لئو زمانی کودک و یا نوجوان بود کار اشتباه و بدی انجام نمی‌داد، چون او همیشه پسر خوبی بود. کمی شیطنت داشت اما هیچ‌گاه آزاردهنده نبود.

وی با بیان اینکه برای او بسیار سخت بود در سن 13 سالگی آرژانتین را ترک کند و به اسپانیا برود، خاطرنشان کرد: لئو باید این کار را می‌کرد. ما خانواده‌ای هستیم که هرچه داریم با زحمت به دست آورده‌ایم.

کد خبر : ۲۸۹۱۳۰