خبرگزاری کار ایران

مزد زحمات چندین ماهه‌ام را گرفتم؛

چاوشی فر: امیدوارم کسب سهمیه جهانی آغازی برای حمایت از شنا باشد

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۳۸۳

جمال چاوشی فر پس از کسب سهمیه مسابقات جهانی گفت: خدا را شکر می‌کنم که مزد زحماتم را گرفتم و امیدوارم کسب سهمیه جهانی آغازی برای حمایت از شنا باشد.

به گزارش ایلنا، جمال چاوشی فر ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: پیش از هر چیز خدا را شکر می کنم از اینکه توانستم جواب زحمات کادر فنی را بدهم و نتیجه تلاش های خود را ببینم. باید اذعان کرد ما این سهمیه را با کمبود امکانات گرفتیم در صورتی که خیلی از کشورها برای کسب سهمیه هزینه های سنگینی انجام می دهند.

کاپیتان تیم ملی شنا ادامه داد: امیدوارم که این سهمیه سرآغازی شود برای هزینه کردن در این رشته ورزشی تا پیش از مسابقات المپیک، چرا که با این امکانات و شرایط کسب سهمیه المپیک بسیار مشکل است. تمامی کشورهای صاحب شنا ورزشکاران خود را برای کسب سهمیه به کمپ های معتبر و بین المللی می فرستند زیرا در این گونه اردوها تمام فکر و ذهن ورزشکار معطوف به تمرین است و از تمام استرس ها و دغدغه هایی که در اردوهای داخلی از طرف نزدیکان و حتی حاشیه های خود ورزش به دور است.

چاوشی فر خاطرنشان کرد: حضور در رویدادهای مهم و معتبر برای پیشرفت در ورزش شنا ضروری است و با این شرایط یک شناگر با تمام وجود و تمام وقت برای پیشرفت و بهتر شدن تلاش می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز