خبرگزاری کار ایران

با عقد قراردادی یک ساله؛

گزینه هدایت تیم ملی بسکتبال سرمربی پتروشیمی شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۱۷۳

هدایت تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام برای حضور در فصل‌آینده لیگ‌برتر به مهران شاهین‎طبع سپرده شد.

به گزارش ایلنا، تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام که در فصل گذشته مسابقات لیگ ملی و لیگ حرفه‌ای بسکتبال با هدایت مهران حاتمی به ترتیب صاحب عنوان‎های دومی و سومی شد، برای حضور در فصل جدید این رقابت‎ها و همچنین شرکت در مسابقات باشگاه‎های آسیا مهران شاهین‎طبع را به عنوان سرمربی در کنار خود خواهد داشت.

مهران شاهین‎طبع که سال‌گذشته هدایت تیم بسکتبال دانشگاه‌آزاد را عهده‎دار بود، در حالی قرارداد یک‌ساله خود با تیم پتروشیمی بندرامام را نهایی کرده که یکی از اصلی‎ترین گزینه‎های فدراسیون‌بسکتبال برای سرمربیگری تیم ملی نیز به حساب می‎آید.

البته فدراسیون‌بسکتبال در نشست‎های اخیر خود برای انتخاب سرمربی تیم‌ملی درباره 3 گزینه از کشورهای آلمان، اسپانیا و صربستان به نتایجی رسید اما گفته می‎شود انتخاب سرمربی‌خارجی برای تیم‌ملی تا حد زیادی منتفی است و مربی داخلی هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. از میان مربیان داخلی هم مهران شاهین‎طبع گزینه اول برای همکاری با فدراسیون‌بسکتبال است.

قرار است جلسه کمیته‌فنی فدراسیون‌بسکتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی ساعت 16 امروز در محل‌فدراسیون برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز