خبرگزاری کار ایران

هدفم دور کردن حاشیه‌هاست

مظلومی: آقای فتح‌الله‌زاده! استقلال از من کمک خواست/ سیدجلال را می‌خواهیم/ آندو از قطر پیشنهاد دارد

سرمربی استقلال تهران با تاکید براینکه هدف‌اش دور کردن حاشیه از این تیم است از مذاکره با بازیکنان مدنظرش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز مظلومی که در برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، با اشاره به برگزاری اردوی استقلال در کرج گفت: ما صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم. تمرینات‌مان هم با استقبال خوب هواداران روبرو شده است. از هواداران می‌خواهم صبور باشند. یک تیم برای رسیدن به وضعیت مطلوب، 8 هفته زمان می‌خواهد اما من فقط 4 هفته فرصت خواستم. از این زمان هم یک هفته گذشته است.

وی با تاکید براین‌که برای آشتی‌ خانواده استقلال آمده‌ام، اضافه کرد: من دوست ندارم ری سکو‌ها هواداران علیه هم جبهه بگیرند. از خانواده حجازی و مجیدی هم دعوت کرده‌ام به ما کمک کنند. نام‌های زیادی در استقلال حضور داشتند و برای این تیم زحمت کشیدند که عده‌ای از آن‌ها دیگر در جمع ما نیستند.

سرمربی استقلال با بیان این‌که من از پیشکسوتان رخصت گرفتم و در باشگاه‌ همیشه روی پیشکسوتان باز است، اظهار کرد: این‌که برخی عزیزان در رسانه‌ها صحبت می‌کنند، متاسفانه باعث به حاشیه رفتن ما می‌شود. این رفتار خوبی نیست و مردم روی پیشکسوتان طور دیگری حساب می‌کنند. البته تعدادی از پیشکسوتان ارجمند هم مانند آقای پورحیدری، به عنوان مدیر فنی زحمات شبانه‌روزی فراوانی می‌کشند.

در بخشی از این برنامه بهرام شفیع (مجری ورزش و مردم) از وضعیت سید‌جلال حسینی و شایعه حضور این بازیکن در استقلال پرسید که مظلومی پاسخ داد: سیدجلال بازیکن بسیار ارزشمندی است. او زمانی که من با تیم ب قهرمان مسابقات فوتبال غرب آسیا شدم، شاگرد من بود. من به حسینی اعتقاد خاصی دارم و او در فهرست من هم قرار دارد. ضمن این‌که با او صحبت‌هایی هم داشتیم. البته سید پرسپولیس را در اولویت قرار داده بود که گویا حضورش در این تیم منتفی شده است.

مظلومی همچنین درباره وضعیت آندرانیک تیموریان و جواد نکونام توضیح داد: آندو از قطر پیشنهاد دارد اما اینجا خانه اوست. درباره نکونام هم باید بگویم با جواد در اسپانیا تماس گرفتم و با او هم صحبت‌های خوبی داشتم، به احتمال زیاد نکونام به استقلال برمی‌گردد. خوشحالم که پدر جواد یک استقلالی دو آتشه است.

سرمربی استقلال در ادامه به مذاکرات‌ خود با رضا عنایتی،‌ خسرو حیدری و امید ابراهیمی اشاره کرد و گفت: من باید از عنایتی تشکر کنم که رفتاری کاملاً حرفه‌ای داشت و قبول کرد جای دیگری بازی کند. خسرو و امید هم باید خواسته‌های خود را با شرایط باشگاه منطبق کنند.

این را بازهم می‌گویم که من قول قهرمانی ندادم. این حرف فریب‌ دادن مردم است.  برنامه ما برای فصل نخست گرفتن سهمیه است. البته نیم‌نگاهی هم به جام داریم. همچنین سال دوم برای فتح جام دورخیز‌ می‌کنیم و بالاخره در فصل سوم تیم را برای قهرمانی آسیا می‌بندیم.

وی درباره میانگین سنی بالای بازیکنان استقلال در فصل‌های گذشته گفت: استقلال باید آرام آرام پوست‌اندازی کند و یک‌شبه نمی‌توانیم میانگین سنی تیم را پایین بیاوریم. ما بازیکنان مورد نظر را برای پست‌های متفاوت  اولویت‌بندی کردیم. برای هر منطقه از زمین یک تا 4 بازیکن را زیرذره‌بین قرار دادیم و اگر با گزینه اول به توافق نرسیدیم، سراغ گزینه‌های دیگر رفتیم.

سرمربی استقلال درباره این‌که گفته می‌شود طالب‌لو و رحمتی صوری با هم آ‌شتی کرده‌اند، تصریح کرد: شک نکنید اگر ببینیم این دو بازیکن با هم قهر هستند، طور دیگری با آن‌ها برخورد می‌کنیم. نخستین هدف من دور کردن حاشیه‌هاست. در فوتبال دنیا هم مربی درواز‌ه‌بان اصلی خود را انتخاب می‌کند و من به سیستم چرخشی دروازه‌بان‌ها اعتقادی ندارم.

مظلومی با اشاره به صحبت‌های فتح‌الله‌زاده که وی را نصیحت کرده بود، افزود: از فتح‌الله‌زاده ممنونم اما استقلال نیاز به کمک داشت و من آ‌مدم. آقای فتح‌الله‌زاده اگر استقلال از شما کمک می‌خواست به این تیم نمی‌آمدید؟ باشگاه استقلال با چند مربی وارد مذاکره شد اما قبل از مذاکره با آن‌ها از من برنامه گرفت.

 

 

کد خبر : ۲۸۸۰۰۹