خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی فوتبال کوپا آمریکا؛

آرژانتین با 6 گل پاراگوئه را درهم کوبید/شیلی-آرژانتین در فینال کوپا آمریکا

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۵۲۴

تیم ملی فوتبال آرژانتین با برتری پرگل و خیره کننده مقابل پاراگوئه به فینال رقابت‌های فوتبال جام ملت های آمریکای جنوبی(کوپا آمریکا) صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی فوتبال کوپا آمریکا ، بامداد امروز تیم‌های آرژانتین و پاراگوئه به مصاف هم رفتند که آرژانتین با نتیجه 6 بر 1 پاراگوئه را شکست داد تا در فینال کوپا آمریکا رقیب شیلی میزبان شود.

در دیدار بامداد امروز آرژانتین و پاراگوئه، مارکوس روخو در دقیقه 15، خاویر پاستوره در دقیقه 27، آنخل دی ماریا در دقایق 47 و 53، سرخیو آگوئرو در دقیقه 80 و گونزالو ایگواین در دقیقه 83 گل‌های آرژانتین را به ثمر رساندند. لوکاس باریوس در دقیقه 43 برای پاراگوئه گلزنی کرد.

لیونل مسی کاپیتان و ستاره آرژانتینی که صد و یکمین بازی خود را برای آلبی سلسته انجام می داد، در دیدار تیمش با پاراگوئه هرچند گلزنی نکرد اما با عملکرد فوق العاده و پاس های دقیق خود دفاع پاراگوئه را به مدت 90 دقیقه آزار داد.

آرژانتین و پاراگوئه در مرحله گروهی این تورنمنت به مصاف هم رفته بودند و دیدار دو تیم بعد از پیروزی 2 بر صفر آرژانتین در نیمه نخست با نتیجه تساوی 2 بر 2  به پایان رسیده بود.

آرژانتین یک سال بعد از شکست در فینال جام جهانی 2014 برزیل ( 1 بر صفر مقابل آلمان ) روز شنبه آینده در سانتیاگو تلاش خواهد کرد به 22 سال ناکامی در کسب قهرمانی پایان دهد.

شیلی هم که پس از 30 سال به دیدار فینال راه یافته و تاکنون در کوپا آمریکا به قهرمانی نرسیده از حمایت 45 هزار تماشاگر برخوردار است و انگیزه های فراوانی برای نگه داشتن چهل و چهارمین جام قهرمانی فوتبال آمریکای جنوبی در خانه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز