خبرگزاری کار ایران

به من فرصت ندادند جبران کنم؛

واکنش مهاجم سابق سرخپوشان به جدایی از پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۰۴۷

مهاجم فصل گذشته سرخپوشان پس از جدایی از پرسپولیس گفت: هر مربی برای خود سلیقه‌ای دارد و من به نظر برانکو احترام می‌گذارم.

به گزارش ایلنا، مهدی دغاغله ضمن بیان این مطلب افزود: صبح امروز به توافق نهایی با باشگاه رسیدیم و از تیم بزرگ پرسپولیس جدا شدم و از فردا در تمرینات تیم جدید خودم یعنی فولاد اهواز شرکت خواهم کرد.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد از این اتفاق ناراحت است، ادامه داد: بالاخره جمع دوستانم و هواداران خوب پرسپولیس را ترک می‌کنم اما از کسی بابت این قضیه ناراحت نیستم. به هر حال این فصل برای من خوب شروع نشد و خوب هم ادامه پیدا نکرد. اگر مصدوم نمی‌شدم، حتی بعد از مصدومیت همه چیز می‌توانست به شکل دیگری پیش برود. از سرمربی هم ناراحت نیستم چون هر مربی سلیقه‌ای دارد و من به آن احترام می‌گذارم. در شروع هر فصل یکسری بازیکنان هستند و یکسری از بازیکنان نیستند.

فصلی که گذشت، از نظر فوتبالی و از نظر روانی برای من خوب نبود. مصدومیت پیش از شروع فصل لطمه شدیدی به من زد و خیلی تاثیرگذار بود و امیدوارم در تیم جدید خودم همان مهدی دغاغله‌ای شوم که همه می‌شناسند.

دغاغله خاطرنشان کرد: اگر آن مصدومیت نبود، با توجه به اعتقادی که علی دایی نسبت به من داشت، همه چیز شکل دیگری به خود می‌گرفت. علی دایی خیلی روی من حساب کرده بود. از او و از هواداران پرسپولیس به خاطر اینکه نتوانستم در این فصل به تیم کمک کنم عذرخواهی می‌کنم.

وی در پایان تصریح کرد: همیشه برای پرسپولیس احترام خاصی قائل بوده و هستم. این تیم برای هیچ فرد خاصی نیست. حتی اگر یک روز خصوصی شود، باز هم پرسپولیس برای مردم است، دل مردم با این تیم است و دل‌شان با ناکامی‌ها می‌شکند و با پیروزی‌ها شاد می‌شود. این واقعیت را از نزدیک از جمله در دربی دیدم. به هواداران می‎گویم مثل همیشه پشت تیم‌شان باشند. در فوتبال ایران هیچ چیز مشخص نیست. ممکن است تا دقیقه 90 بازنده باشید و ظرف دو، سه دقیقه به تیم برنده تبدیل شوید. به من که فرصت داده نشد تا محبت هواداران را جبران کنم اما امیدوارم همیشه شاد باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز