خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

داورزنی: امشب به دیدار بهترین تیم جهان می‌رویم/ 14 امتیاز تا صعود فاصله داریم

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۸۱۷

رئیس فدراسیون والیبال معتقد است ایران امشب به مصاف بهترین تیم والیبال جهان می‌رود و همچنان شانس صعود دارد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد،‌ گفت: امروز با بهترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد، البته ما هم یکی از بهترین تیم‌های جهان هستیم و امیدوارم بچه‌ها بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند، آنچه که لازم بوده است برای این دیدار فراهم شده و مشکل جدی‌ای نداریم.

وی درباره اظهارنظر کواچ مبنی بر اینکه هرکس انتظار پیروزی مقابل آمریکا را داشته باشد چیزی از والیبال نمی‌داند، توضیح داد: منظور کواچ این بود که «باید» در ورزش منطقی نیست انتظار ما این است که بچه‌ها بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و هر تیمی که کمتر اشتباه کند و از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند پیروز میدان خواهد بود.

رئیس فدراسیون والیبال درباره دیدار ایران برابر روسیه اظهار کرد: هیچ وقت در بازی‌های رسمی موفق به شکست روسیه نشده بودیم. این تیم هم هرآنچه لازم بود برای پیروزی مقابل ما انجام دادند. آنها در مسابقات خارج از خانه چند بازیکن خود را نبرده بودند و به آنها برای دیدارهای خانگی استراحت داده بودند شاید تنها غایب آنها موزرسکی بود.

داورزنی درباره شانس صعود ایران به مرحله بعد لیگ جهانی گفت: این موضوع بستگی به نتیجه دیدارهای لهستان با روسیه و آمریکا دارد، این انتظار وجود دارد که اگر بتوانیم از 18 امتیاز ممکن 12 تا 14 امتیاز کسب کنیم می‌توانیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم. باید تلاش کنیم از این 6 بازی حداکثر امتیاز ممکن را کسب کنیم تا راهی مرحله بعد شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز