خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش کارگری-ایتالیا

قمی: 7 جودوکار ایران شانس مدال دارند/ خوشحالیم رقیب اسرائیلی نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۷۶۳

سرمربی تیم جودوی کارگری ایران معتقد است شاگردانش در تمام اوزان شانس کسب مدال دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، مسابقات جهانی ورزش های کارگری در حالی از 18 خردادماه در لینیانوی ایتالیا در حال برگزاری است که تیم جودوی اعزامی ایران در این رقابت ها با تیمی کامل متشکل از 7 جودوکار حضور یافته است.

سعید قمی درباره میزان آمادگی جودوکاران ایران در آستانه آغاز رقابت های جودوی چهارمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری گفت: خوشبختانه بچه های ما از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند و صبح امروز هم اردوی تمرینی مشترکی را با 4 تیم اروپایی انجام دادیم که به بالا بردن میزان آمادگی جودوکاران ما کمک شایانی کرد.

وی ادامه داد: اکثر جودوکاران ما برای نخستین بار در مسابقات جهانی حضور یافته اند و از تجربه بین المللی برخوردار نیستند به همین دلیل اردوی تمرینی مشترک باعث شد با حال و هوای این رقابت ها و رقبایی که ممکن است روبروی آنها قرار بگیرند آشناتر شوند.

قمی در ادامه متذکر شد: از روزی که به لینیانو آمده ایم تمرینات خود را پیگیری کردیم و خوشبختانه مصدوم هم نداریم و بچه ها با تمام توان خود تلاش می کنند تمرینات منظمی را پشت سر بگذارند تا از هفته آینده که مسابقات ما آغاز می شود با قدرت تمام مقابل رقبای خود قرار بگیرند.

سرمربی تیم اعزامی جودوی کارگری ایران همچنین خاطر نشان کرد: فدراسیون کارگری هم در حد توان خود بچه ها را شارژ روحی کرده و امکانات خوبی را در اختیار جودوکاران قرار داده تا بتوانند در چنین میدان بین المللی برای کشورمان افتخار کسب کنند.

وی درباره جودوکارانی که بخت مدال آوری در این رقابت ها را دارند، یادآور شد: ما توان درخشش در 7 وزن موجود را داریم و من امید زیادی به کسب مدال های رنگارنگ بچه های جودو دارم که امیدوارم بچه ها مطابق انتظار و آمادگی که دارند ظاهر شوند و شاهد بالا رفتن پرچم کشورمان باشیم.

قمی در پایان با بیان اینکه خوشحالیم رژیم اشغالگر در جودو حضور ندارد، افزود: واقعا از اینکه ورزشکاران این کشور در جودو حضور ندارند خوشحالیم و این مساله باعث می شود بخت ما برای کسب مدال بیشتر شود چراکه اگر ورزشکاری از این کشور در هر وزنی حضور داشت بدون شک مقابل آنها به میدان نمی رفتیم.

چهارمین دوره رقابت های جهانی ورزش های کارگری از 18 خردادماه در لینیانوی ایتالیا آغاز شده که تا 24 خردادماه به طول می انجامد.

کاروان اعزامی ورزش کارگری ایران با 47 ورزشکار مرد و 16 ورزشکار زن در رشته‌های والیبال‌ساحلی‌آقایان،‌ والیبال‌سالنی‌بانوان،‌ فوتبال، دوومیدانی آقایان، دوومیدانی بانوان، کشتی فرنگی و ساحلی و جودو به این مسابقات اعزام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز