خبرگزاری کار ایران

جودوی بین المللی بلاروس؛

مولایی مدال برنز گرفت/ قاسمی‌نژاد حذف شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۱۸۶

جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم ایران به مدال برنز مسابقات بین المللی بلاروس دست یافت تا مجموع مدال‌های خود را در سال جاری به 3 مدال برساند.

به گزارش ایلنا، این مسابقات با حضور 277 جودوکار از 34 کشور در شهر مینسک بلاروس در حال پیگیری است که سعید مولایی توانست در وزن منهای 81 کیلوگرم به مدال برنز دست یابد.

مولایی دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و در ادامه برابر دیمیتری تراویس از فرانسه بعد از 5 دقیقه مبارزه صاحب پیروزی شد و سپس الکسی سویرد از بلاروس را شکست داد.

وی سپس راسل دومنیک از آلمان را از پیش روی برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

جودوکار جوان ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده کوبا که نفر سوم مسابقات قاره آمریکا محسوب می شود رفت و در پایان مبارزه ای نزدیک مغلوب شد و از رسیدن به فینال بازماند تا برای کسب مدال برنز رقابت کند.

مولایی در دیدار رده بندی برابر آندارنیک چاپاریان از ارمنستان با ضربه فنی به پیروزی دست یافت و برنزی شد.

جودوکار شایسته ایران در سال اخیر مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در کویت و برنز جایزه بزرگ ترکیه را نیز از آن خود کرده است.

امیر قاسمی نژاد دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات بود که در وزن منهای 90 کیلوگرم در اولین دیدار مقابل دیوید کلامرت از جمهوری چک بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.

در پایان تورنمنت بین المللی بلاروس از فردا (دوشنبه) اردوی مشترکی در شهر مینسک آغاز می شود که سعید مولایی، امیر قاسمی نژاد و جواد محجوب از ایران با جودوکاران دیگر کشورها به تمرین می پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز