خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری صورت‌گرفت

توضیحات هدایتی و عابدینی درباره مزایده چهارم سرخابی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۹۶۲

مالک باشگاه استیل آذین با بیان اینکه بدهی برای کسی که کار اقتصادی می کند، عجیب نیست و فعالان اقتصادی باید وام بگیرند، گفت: بدهی اعلام شده در مزایده سرخابی ها برای من وام نبوده است.

به گزارش ایلنا، حسین هدایتی در نشست خبری خود گفت: شرکت استیل‌آذین ایرانیان 35 سال قدمت دارد و زمانی که من 16 سال داشتم این شرکت را راه‌اندازی کردم. موقعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شرکت مشخص است و طی 7 یا 8 سال گذشته به صورت قارچی رشد نکردیم.

وی ادامه داد: شرکت ما با 21 میلیارد تومان سرمایه قدرتش مشخص است اما بعد از اینکه در مزایده شرکت کردیم اعلام کردند ما بدهکار هستیم، اما اسمی از طلبکار نبردند. روز اول گفتند یکی از سهامداران طلبکار است، روز دوم گفتند پدر یکی از سهامداران که من باشم، بدهکار است، طبق کدام اصول باید صلاحیت پدر یک سهامدار تایید شود در حالی که حتی من هم بدهکار نیستم.

مالک باشگاه استیل آذین گفت: بانک‌مرکزی نامه بسیار جالبی را به سازمان خصوصی‌سازی نوشته و در آن اعلام کرده من 131 میلیارد و 400 میلیون تومان بدهی جاری دارم، البته این نامه بیشتر شبیه شب‌نامه‌های دهه 60 است.بعد از آن هم از سوی بانک‌مرکزی دو جدول به ما نشان دادند. مقابل بدهی شرکت استیل‌آذین ایرانیان و سهامداران آن عدد صفر نوشته شده، مقابل بدهی حسین هدایتی دولابی نیز 13 میلیارد و 800 میلیون تومانی به بانک اقتصاد نوین نوشته شده که این بدهی نیز جاری است .

وی ادامه داد: ضمن این که باید بگویم این بدهی برای کسی که کار اقتصادی می‌کند، عجیب نیست و فعالان اقتصادی باید وام بگیرند. این بدهی وامی نبوده که از سوی من گرفته شود، بلکه من یک برج خریده‌ام که وام 13 میلیارد و 800 میلیون تومانی داشت واین بدهی نیز در شبکه بانکی است که بدهی جاری محسوب شده و تا تیرماه تسویه خواهد شد.

هدایتی تصریح کرد: در این جدول علی‌اکبر هدایتی دولابی فرزند کوچک من هم استعلام شده که مقابل بدهی او نیز عدد صفر نوشته شده است.

هدایتی درباره جلسه‌اش با معاونان بانک مرکزی گفت: آقایان به من اعلام کردند نه شخص بنده و نه استیل‌آذین‌ایرانیان بدهی معوقه نداریم که به آنها گفتم پس چرا این موضوع را اعلام نمی‌کنید که آنها پاسخ دادند هر وقت از ما بپرسند این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

مالک شرکت استیل‌آذین ایرانیان خاطرنشان کرد: در استعلام‌ها 3 شرکت استیل‌آذین ایرانیان، کشت و صنعت نارون و خاور آذین وجود دارند که شرکت کشت وصنعت یک بدهی 9 میلیارد و 300 میلیون تومانی داشته، من هم جزو سهامداران این شرکت بودم اما مدت‌ها است نام من از بین سامهداران خارج شده ضمن اینکه این بدهی نیز پرداخت شده و مدارک آن ارائه شده است.

هدایتی در ادامه خاطرنشان کرد: صبح امروز مبلغ خرید بلیت بازی پرسپولیس و الهلال را پرداخت کردم و همچنین نفری 5 سکه طلا برای پاداش برد مقابل استقلال به بازیکنان اهدا کردم.

درادامه این نشست امیر عابدینی گفت: ما مبانی نظام را قبول داریم، اما به ما می‌گویند باشگاه را به شما نمی‌فروشیم در حالیکه هدایتی یک آدم سیاسی نیست، اگر ما صلاحیت نداشتیم نباید با ما درباره حضور در مزایده صحبت می‌شد. ما 5 بار در جلسات مختلف شرکت کردیم و بعد تصمیم به حضور گرفتیم و مطمئنیم که اگر ضعف داشتیم هیچ وقت در این مزایده شرکت نمی کردیم.

مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:تمام کسانی که دنبال خرید تیم هستند می‌خواهند ارباب باشند، اما ما نوکر هواداران هستیم و می‌بینیم که پیشکسوتان نیز خواهان حضور ما هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز