خبرگزاری کار ایران

به میزبانی کیش برگزار می شود؛

حضور 70 بازیکن خارجی در رقابت‌های آسیایی اسنوکر ایران

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۶۰۸

چهارمین دوره رقابت های قهرمانی اسنوکر انفرادی شش توپ و سومین دوره رویداد تیمی قهرمانی آسیا 2015 با حضور70 بازیکن خارجی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، این رقابت ها از سوم تا دهم خرداد ماه در منطقه آزاد کیش و با حضور نمایندگانی از کشورهای هنگ کنگ، هند، پاکستان، سوریه، قطر، عراق، ایران، افغانستان، سریلانکا و فلسطین برگزار می شود. رقیب  اصلی ایران در این مسابقات هند و پاکستان است.

محمد سجاد قهرمان تیمی جهان در اسنوکر 2013 از پاکستان ، محمد آصف قهرمان جهان در مسابقات 2012 اسنوکر، محمد صالح محمدی قهرمان آسیا2013 از افغانستان، کمال چاولا نایب قهرمان رقابت های آسیایی 2010 ، عمر الکجا دارنده مدال برنز رقابت های داخل سالن اینچئون کره جنوبی 2013 از جمله بازیکنان شاخص از کشورهای آسیایی هستند که در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

سیاوش مزینی، علی قره گوزلو، سهیل واحدی ،امیر سرخوش، احسان حیدری نژاد و محمد لب آبی و به همراه دو شرکت کننده دیگر نیز از ایران در چهارمین دوره رقابت های قهرمانی اسنوکر انفرادی شش توپ و در دو گروه الف و ب حضور دارند.

ایران برای دومین بار میزبانی این دوره از مسابقات را برعهده دارد. این مسابقات برای نخستین بار در سال 89 در ایران برگزار شد و در این مسابقات بیش از 15 شرکت کننده از کشورهای آسیایی حضور داشتند . در این مسابقات ایران مقام سوم را کسب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز