خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه

سجاد مردانی حریفش را ناک‌اوت کرد/ خط و نشان نماینده‌ایران برای رقبا

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۴۵۹

رقابت‌های مرحله مقدماتی وزن 87+ کیلوگرم مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان آغاز شده و سجاد مردانی در اولین مبارزه حریفش را ناک اوت کرد و راهی مرحله بعد شد.

به گزارش ایلنا، پنجمین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) با برگزاری مرحله مقدماتی رقابت‌های اوزان 73- کیلوگرم زنان و 87-و 87+کیلوگرم مردان از صبح امروز (شنبه) در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابیسنک آغاز شده است.

سجاد مردانی، تکواندوکار وزن 87+کیلوگرم کشورمان، پس از یکدور استراحت در نخستین گام به مصاف "مارتین سدراس" از جزایر سیسیل رفت و در کمتر از 30 ثانیه راند اول حریفش را ناک اوت کرد و برنده از شیاپ چانگ خارج شد. مردانی در ادامه باید با برنده دیدار کوبا و الجزایر رقابت کند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، 2 مدال طلا را به نام خود ثبت کرده است.

این دوره از مسابقات ار روز 22 اردیبهشت ماه در 8 وزن جهانی با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روس‌ها آغاز و دوشنبه (28 اردیبهشت ماه) به پایان می رسد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز