خبرگزاری کار ایران

خوب و بد تیم ملی والیبال از زبان بوبان

کواچ: غفور و محمودی آماده نیستند/ روی صنوبر و‌ عابدینی حساب می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۰۰۷

سرمربی تیم ملی کشورمان ضمن ابراز رضایت از شرایط تیم در اردوی فنلاند از آماده نبودن امیر غفور و شهرام محمودی خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ در جریان اردوی تیم ملی در فنلاند و پیش از برگزاری 3 دیدار تدارکاتی با این تیم اظهار کرد: ما سخت کار می کنیم و تمام سعی خود را در هر تمرین می کنیم. با همه توان. برخی بازیکنان برای نخستین بار است که در این سطح کار می کنند. در حال حاضر باید از آ‌ن‌ها حمایت کنیم.

وی در خصوص وضعیت محمودی، غفور و معروف گفت: از طرفی ما در موقعیت متعادلی قرار نداریم که امیر غفور هنوز به وضعیت ایده آل خود نرسیده  و هنوز مصدومیت شهرام محودی برطرف نشده است. ما نمی توانیم در آینده انتظار زیادی داشته باشیم. چرا که بدون دو پشت خط زن تیم نمی تواند بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. از طرف دیگر معروف تازه به ما پیوسته ولی به زودی به کیفیت بالاتری در تیم خواهیم رسید.

بوبان درباره شرایط و امکانات تیم در این اردو افزود: البته وضعیت تمرینی ما اینجا خیلی خوب و کامل است. اینجا یک مجموعه خیلی خیلی کامل برای تمرین وجود دارد. هتل، سالن، بدنسازی و... و همه چیز اینجا کامل است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ما در حال تلاش و تمرین با دو دفاع وسط جدید و جوان خود هستیم. حسن صنوبر و رضا عابدینی. آن ها بازیکنان متفاوتی هستند. البته رضا عابدینی کمی جوان تر هست و احتیاج بیشتری به کسب تجربه دارد. آن ها می توانند به نفرات اصلی بپیوندند. این دو با زیکن کمی جوان هستند و تجربه بازی با تیم ملی بزرگسالان را ندارند و ما و بقیه بازیکنان باید به آن‌ها کمک کنیم تا تجربه بیشتری کسب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز