خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید ۲- والنسیا ۲

رویای قهرمانی کهکشانی‌ها در برنابئو غروب کرد!/ رونالدو ناکام بزرگ رئال/ امضاء حکم قهرمانی بارسا در مادرید

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۰۰۱

تیم فوتبال رئال مادرید با تساوی برابر والنسیا، شانس‌ قهرمانی در لالیگا را تا حدود زیادی از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار‌ تیم‌های رئال مادرید و والنسیا از هفته سی‌‌وششم لالیگا ساعت 22:30 دیشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید آغاز شد و با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

ترکیب رئال مادرید : کاسیاس، آربلوا، په په، راموس، کوئنترائو، کروس، خامس، ایسکو، بیل، چیچاریتو و بنزما

ترکیب والنسیا : آلوس، باراگان، اوتامندی، مصطفی، گایا، فوئگو، گومس، پاره خو، فقولی، آلکاسرو پیاتی

شاگردان کارلتو که از برتری 2 بر صفر بارسا برابر رئال سوسیه‌داد آگاه بودند، تنها برای پیروزی خانگی در برنابئو به میدان آمده بودند اما این والنسیا بود که برخلاف جریان بازی به گل نخست رسید.

دقیقه 19 ارسال روی دروازه رئال از په په گذشت تا پاکو آلکاسر با یک اشاره دروازه کاسیاس را فرو بریزد. 7 دقیقه بعد والنسیا در زمین رئال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و ارسال بلند بازیکنان این تیم، این بار نزدیکی‌های نقطه پنالتی روی سر ژاوی فونگو نشست تا وی بدون مزاحمت مدافعان پراشتباه رئال دومین گل تیم‌اش را به ثمر برساند.

این صحنه آب سردی روی رئالی‌ها ریخت. شاگردان کارلتو در ادامه به یک بازی احساسی رو آوردند و 4 بار توپ را به تیر دروازه حریف کوبیدند و زمانی هم که توپ گل نمی‌شد، سدی به نام آلوس سنگر والنسیا را حفظ می‌کرد. حملات رئالی‌ها ادامه پیدا کرد تا در واپسین ثانیه‌های نیمه‌ نخست با زیرکی بیل به یک پنالتی برسند. رونالدو طبق معمول پشت این ضربه ایستاد اما آلوس، ستاره والنسیا این توپ را هم مهار کرد تا رئال دست‌خالی به رختکن برود.

قوهای سپید برنابئو نیمه دوم را هم احساسی آغاز کردند اما بالاخره دقیقه 56 په په در پی ارسال یک کرنر با ضربه سر مقاومت آلوس را درهم شکست تا رئال امیدوار شود. حملات پردامنه رئال از این دقیقه شتاب بیشتری به خود گرفت. والنسیا هم در ضدحملات زهردار نشان می‌داد و اگر بازیکنان این تیم دقت بیشتری داشتند شاید می‌توانستند گل‌های متعددی درون سنگر کاسیاس بکارند . دقیقه 86 ایسکو با یک حرکت انفرادی و شوت از پشت محوطه جریمه به زیبایی گل تساوی را به ثمر رساند تا رئال بی‌پروا در دقایق اندک باقی‌مانده به دروازه حریف یورش ببرد اما شاگردان کارلتو هرچه زدند به در بسته خورد تا رئال در فاصله 2 هفته مانده به پایان لالیگا، 2 امتیاز سرنوشت‌ساز را از دست بدهد و به نوعی راه قهرمانی بارسا را هموار کند.

رئال با این تساوی 86 امتیازی شد و پایین‌تر از بارسای 90 امتیازی ایستاد. والنسیا هم که می‌توانست با پیروزی در این دیدار به یک قدمی اتلتیکومادرید برسد در نهایت با تساوی در این دیدار، با 73 امتیاز در جایگاه چهارم باقی ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز